Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt dansk bilforum. Vi søger din feedback!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 8. Apr 11
Indlæg ialt: 318
Fra  Stoker Invest Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

2 af mine kammerater og jeg startede for noget tid siden siden: ATZbilforum. Siden er tiltænkt, som et dansk bilforum hvor besøgende har mulighed for at debatere alt indenfor bilverden. Der vil så i forummet være eksperter, andre brugere og værksteder, som kommentere på disse tråde og enten hjælper eller holder en samtale kørende.

Vi gik online med siden for præcis 15 dage siden og har haft en hel del besøgende på siden. Vi vil nu også gå online med selve forummet, som er hele sidens idé. 

Det ville hjælpe os rigtig meget, hvis der var nogle der gad og oprette sig i forummet og lave en tråd. Det er altid rart at have det testet af andre, da man ofte ikke kan se sine egne fejl.

Ud over dette ville det være rart med lidt kort om hvad i syntes om siden design!

Link til forummet. Klik her

(Vi er klar over at adsense reklamer i øjeblikket ikke fungere)

På forhånd tak.

Find kviklån, forbrugslån, online lån med NemID og meget andet på findkviklaan.nu

Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 14:24

Hej Jonathan.

Jeg synes siden er meget uoverskuelig.. og ikke rigtig til at finde rundt i..

Derudover tænker jeg - hvad jeg få fra den side, som jeg ikke kan få fra bilgalleri.dk?

Mvh Tobias.

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 08
Indlæg ialt: 171
Fra  dmeGraphic Skrevet kl. 14:27

Jeg leverer hel-siders feedback til hjemmesider, webshops, apps og visuelle udtryk med råd og synspunkter for 498,- DKK hele november og december. Hvis du synes det kunne være interessant at få ordentlig brugbar respons i stedet for personer, der bare skriver et eller andet tilfældigt for at vinde din "konkurrence" eller fordi de lige var 2 linjer i nærheden..

Jeg vil tage udgangspunkt i det visuelle udtryk, signalværdien, funktionaliteten, navigationsdesignet/logikken og målgruppen.

Jeg glæder mig til at høre fra jer.

Jeg kan kontaktes herinde på Amino, på mail (dme@dmegraphic.dk) og på tlf: 2880 8798.

Jeg ser frem til at se jeres produkter.

Rigtig god dag!

De bedste hilsener

David

Website: www.DavidMetzon.dk

Direkte mail: dme@dmegraphic.dk

Fra Århus
Tilmeldt 8. Apr 11
Fra  Stoker Invest Skrevet kl. 15:30

Tobias:
hvad jeg få fra den side, som jeg ikke kan få fra bilgalleri.dk?

Siden er lavet som et forum for alt indenfor biler. Ud over dette forsøger vi at være med på nyheder omkring biler, bilevents and andet hvorimod min forståelse af bilgalleri.dk er et forum kun for biler. På vores side er der også mulighed for at læse nyhedsartikler.

Det kan godt være jeg tager fejl, men i så fald må du jo rette mig (:

Mvh,
ATZbilforum.dk 

Find kviklån, forbrugslån, online lån med NemID og meget andet på findkviklaan.nu

Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 15:40

dmedme:

Jeg leverer hel-siders feedback til hjemmesider, webshops, apps og visuelle udtryk med råd og synspunkter for 498,- DKK hele november og december. Hvis du synes det kunne være interessant at få ordentlig brugbar respons i stedet for personer, der bare skriver et eller andet tilfældigt for at vinde din "konkurrence" eller fordi de lige var 2 linjer i nærheden..

Jeg vil tage udgangspunkt i det visuelle udtryk, signalværdien, funktionaliteten, navigationsdesignet/logikken og målgruppen.

Jeg glæder mig til at høre fra jer.

Jeg kan kontaktes herinde på Amino, på mail (dme@dmegraphic.dk) og på tlf: 2880 8798.

Jeg ser frem til at se jeres produkter.

Rigtig god dag!

De bedste hilsener

David

Okay, men din tråd: http://www.amino.dk/forums/t/142628.aspx indeholder vist ordret denne citerede tekst.

Til trådstarter...

Jeg synes det mangler adskillelse. Forummet flyder for meget ud, hvilket gør at det ser rodet ud. Teksten i forummet er også for lys, så man rent faktisk skal koncentrere sig en del om at læse hvad der står. Ældre mennesker, og mennesker med generelt dårligt syn ville måske have et problem med at læse teksten.

Hvis du lavede tingene mere markante, således at der som førnævnt, kommer lidt adskillelse mellem elementerne, så ville det se meget, meget bedre ud - og ikke mindst tiltrækkende.

Ellers udmærket side.

Med Venlig Hilsen
Morten

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:56
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 16:01

Hvem siger vi alle er ubevidst inkompetent inden for dette felt??

Fra Århus
Tilmeldt 8. Apr 11
Fra  Stoker Invest Skrevet kl. 17:09

Tak for respons! Der er helt sikkert noget at gå videre med i forhold til utydelig tekst og bruger betingelser! Det er dog med vilje at vi ikke har andre sociale facebook links i artikler og dem i sidebaren :)

Mange tak for jeres tid og for jeres respons :)

Mvh,
Jonathan Stoker
ATZbilforum.dk 

Fra Århus
Tilmeldt 8. Apr 11
Fra  Stoker Invest Skrevet kl. 17:13

I forhold til at skrive løs på siden, så har vi været igang. Vi har siden d. 24 oktober fået skrevet 35 artikler. Vi forsøger at komme ud med nyt hver dag og ikke det hele på samme tid, da google godt kan lide en side med aktivitet.

Men igen tak for jeres tid!

Mvh,
Jonathan Stoker
ATZbilforum.dk 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)