Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Internationalt projekt søger investor

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Dec 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Eftersom Amino her, ikke tillader at et indlæg kan slettes og altid kan findes via google, vil jeg ikke komme konkret ind på selve vores konceptet her.. desværre.

Projektet står færdigt og vi har udviklet på det i over 1½år. Vi havde først udviklet alting her, og besluttede at vi kunne gøre alting uden en investor. Det har også lykkedes, vi har top pro "udstyr" for over 700.000kr, aftaler er på plads med de relevante indvolveret. Vi har et perfekt mandskab som alle arbejder for konceptet m.m. Alting er klar og parat.

Vi er p.t ved at planlægge vores grand opening release party, hvor vi lige er stødt på et lille bump på vejen. Vi har allerede aftaler med store navne som jeg igen her ikke vil komme nærmere ind på omkring hvad og hvilke. Det hele virker lidt mystificeret her, fordi jeg ikke helt konkret vil beskrive noget om vores koncept her.

Vi leder efter en investorer som vil hjælpe os med vores release party, da vi ikke rigtig kan gøre tingene i den billige ende, da der vil komme mange store kanoner i industrien som vi rammer. Projektet her er kæmpe stort og har et enormt indtjenings potientiale. En eventuelt investorer vil sikkert hurtigt være mere intresseret i en bid af kagen, når tingene blir vist frem, end blot at deltage i vores release arrangement. Dertil er vi også åbne for et størrere investerings tilbud, hvis det skulle være aktuelt.

Vi leder p.t ikke efter millioner her, da vi har klaret alting uden investorer, så relative små penge kan være med i spil her.

Jeg vil gerne beskrive og fremvise vores koncept her for mulige intresseret, og alting kan ses direkte med det samme. Der er ingen "læg 100 millioner her, også får du 2% af overskuddet" snak her. Så kunne man jo ligeså godt selv åbne konceptet. Vi har ikke brug for en super dygtig programmør, som lige gratis skal programmer hele vores ide her, også får han 2% af overskuddet heller...

Dette koncept er fuldt udviklet og står komplet klar. Alt er på plads, og vi har mange aftaler i hus allerede. Så dette tilbud her til en mulig investor er rent ud sagt et guldæg, som en mulig investor også hurtigt vil komme til at se ved nærmere kontakt her. Det hele kører nu, og udviklings tiden er overstået, og vi snakker nu. Ikke noget der skal udvikles og først kan begynde eventyret og mange måneder. Det hele her er igang.

Kontakt mig herinde, eller send mig din email, så vil jeg gerne beskrive og vise dig hele konceptet her, som du så kan tage stilling til om er aktuelt for dig at være med ombord på.

Mvh..   

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)