Er der nogen af jer der kan reparere ovenstående mobiler til en fornuftig pris? Mener det kun er glassene der skal skiftes ud, da man sagtens kan få den til at reagere.
Vil ikke give 1200 kr. som diversehjemmesider der kan lave dem, da det er glasset der ikke virker.
Problemet med HTC Desire HD er at displayet og glasset er "ét" - eller stort set. Der er brugt en speciel lim til at lime glasset fast til displayet (for at holde støv, snavs og andet ude), og denne lim skal varmes op og fjernes, hvis glasset skal skiftes. Dertil vil det være utrolig svært at få det lige så tæt igen.
Jeg har selv en Desire HD hvor glasset er splintret, hvor skærmen ligeledes virker fint.
Hvor er du bosat? Kan jeg selv komme med den, og du ordner det mens jeg er der? Jeg vil nødigt undvære min telefon i 3-5 dage, da jeg bruger den ofte på arbejdet. Samtidig har jeg det dårligt med at sende ting til personer jeg ikke kender - intet imod dig.
Er det glasset, eller glas+display du skifter? Kan du få det tæt igen? (Jeg ved der er lim i kanten der ellers skal fjernes).