Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Til alle unge website kreatører og grafisk designere!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Nov 11
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære freelancer website designers, og grafikere!

Vi er interesseret i website designers og grafikere der har lyst til, at arbejde i et netværk med andre designere, hvor i kan dele færdigheder, samt konstruere hjemmesider og andre grafiske designs. Vi er især interesseret i unge der enten er selvlærte eller faglærte, som i fritiden kunne tænke sig, at lave hjemmesider eller grafiske design i form af logos, banners mv.

Det er planen at stå som en samlet front udadtil, hvor vi i gruppen har en person der fordeler og skaffer arbejdet, men som samtidig skal brande netværket/firmaet for, at opnå en troværdig status og en masse lækre projekter at fuldføre. Dvs. at vi regner med, at kunne rekruttere et mindre tal af freelance webdesignere og grafikere til, at fordele opgaverne ud på. Du får derved muligheden for, at arbejde med dine stærke sider og det du bedst kan lide ved kreationen af en hjemmeside eller et grafisk design.

Opgaverne bliver som sagt opsøgt af en bestemt person, men samtidig også fordelt og forklaret overfor de kreatører som får stillet opgaven. De indtjente penge vil blive fordelt mellem de designere som har fuldført opgaven, hvor at 10-15% af fortjenesten går til netværket/frimaet.

Det du betaler for, er et solidt og pålideligt netværk som finder kunderne til din freelancing. På den måde kan netværket få en værdi og de øvrige ”ansatte” dem der fordeler arbejde mv. kan samtidig også blive betalt.

Det er det meget grundlæggende og der er meget mere info der følger!

Er du interesseret i, at være med til at starte et måske forrygende netværk, kan du kontakte mig på følgende email: Rasmusrekruttering@hotmail.com

Mvh Rasmus.

Tilmeldt 6. Nov 11
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 18:23

Du bliver selvfølgelig bedømt på et bedømmelsesgrundlag, da varen du skal levere bliver solgt "professionelt".

Fra Middelfart
Tilmeldt 25. Mar 06
Indlæg ialt: 100
Skrevet kl. 19:24

Rasmus...hmmm det lyder nøjagtigt til punkt og prikke med mine ord den ide jeg kastede ud omkring sidste år til en fest hos Morten. Er du mon den Rasmus jeg kender ;)

Jeg håber det lykkes, jeg syntes jo selv det er en super ide selvfølgelig!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)