Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er et link værd?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Sep 10
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Hej alle

Jeg vil lige ligge en føler ud på følgende idé

Lad os sige at du kunne købe dig et link fra et pagerank 5 site. Sitet er IKKE et link-katalog, men et reelt nyhedssite.

 Du vil blive "link-partner" på sitet, og herved få din egen "profil"-side hvor du vil få lagt din egen producerede tekst ind på optil 2500 tegn, med mulighed for op til 4 links med valgfri ankertekst.
Herudover selvfølgelig et alm. link til hjemmesiden.

Sitet vil højest sælge 150 af disse "link-partner" pakker. Aftalen vil løbe i 12 måneder ad gangen. Indholdet på profilsiden kan ændres 1 gang i løbet af aftaleperioden.

Er det salgsbart? Jeg ser frem til jeres kommentarer - brug evt. afstemningen jeg har tilkoblet :) 

/C

Hvad vil du give for en "link-partner"-pakke

  • Det er ikke salgsbart (89,5%)
  • Kr. 749,- pr. år. (5,3%)
  • Kr. 999,- pr. år (0%)
  • Kr. 1299,- pr. år (5,3%)
  • Det er mere end 1299,- værd pr. år! (0%)
  • Totalt antal stemmer: 19
Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Dette er et link kartotek hvorfor skal jeg betale for dette. Det hjælper mig ikke på nogle måder.

Prøv og læs nogle af Mikkel deMib Svendsen indlæg

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Tilmeldt 21. Sep 10
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian

Tak for din kommentar.

Som jeg indleder med at skrive, er der IKKE tale om et råt link-katalog men et reelt nyhedssite, som overvejer at lave denne mulighed som en del af sitet.

Der må vel være forskel på et link-katalog, og en størrer nyhedsportal?

/C 

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Du prøver bare at snyde google den tror jeg de fanget. Jeg tror bare at med for mange partner link går det ud over din side. Og dermed evt. kunder.

Hvis du læser hans sidste indlæg. Er det han siger er at man som web side ejer skal tænke som brugerne og ikke som en maskine.

Det du vil gøre her er at tænke som en maskine og ikke som en bruger.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er to ting, som jeg lige vil nævne for dig.

Et link kan aldrig prissættes. Der er en lang række ting der spiller ind, når vi taler om et links værdi. Ankertekst, indgående links til domænet, om domænet er indekseret i Google, og jeg kunne blive ved. Derfor kan du ikke sige at et link fra denne side har denne værdi - og det andet er, at købte links ikke ligefrem er det Google, bedst kan lide ;)

.

Fra London
Tilmeldt 4. Nov 11
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

PR är inte särskilt intressant. Prata hellre om Domain Authority och Page Authority. Sen ska även sägas att om du säljer 150 länkar är det fullständigt ointressant även om din sida är ganska stark, hade du sålt 5 länkar så kunde det kanske vara värt det. Länk kraften du delar ut delas bland de olika länkarna du skickar ut, så att köpa 1/150 är absolut inte värt några pengar. Och för din egen del ska även sägas att om du länkar till 150 skräpsidor så kommer din egen sida att sjunka i värde.
Då kan man lika gärna använda en länk katalog.

Ska du sälja länkar så här så ska du kontakta företag / hemsidor som du vill förknippas med, och som kan vilja förknippas med dig. Då kan det absolut vara värt det, både för dig och för den andra sidan. Men en öppen försäljning till "random" kommer aldrig att gynna dig.

Lycka till

/Niklas 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)