Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

18 årig søger erfaring, igennem spændende opgaver!

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino’er

Det jeg søger er et job 1-20 timer om ugen, ved siden af mit studie (HG andet år). Grunden til dette er ikke penge, men vil gerne have mere erfaring og da gerne tilføje noget til mit CV. Lønnen er hellere ikke afgørende, men da det ikke skal være useriøst ville jeg nok forvente min. 100,- i timen.

Jeg søger job indenfor:
Administration/Bogføring.
Marketing.
Indkøb (Meget erfaring fra eget firma, webshop med salg af accessories som jeg selv har importeret noget af).
Jeg har stiftet bekendtskab med wordpress, prestashop og andre systemer i forbindelse med tidligere projekter.
Optimering af webshop/website
Måske har i andet? 

Lidt om mig:
18 år gammel, fik mit cvr-nr. som 16 årig

Bor i Solrød Strand og går på handelskole(HG) i Lyngby.
Jeg drømmer om, at leve af eget firma efter min elevtid.

CV kan fremvises! Men kan lige lave en liste her:
Sprogskole i Brighton 3 uger.
Avisbud
Trafiktæller hos Cral Bro - Grontmij
Arbejder pt. i Netto
Deltager og vinder i Danish Challenge Award 2010 i Vejle, som var lavet i samarbejde med Fonden for Entreprenørskab - Young Enterprise
Har selv 2 virksomheder nu, og da jeg ikke føler for dem nu, er jeg ved at lukke dem, eller har ikke besluttet det hele med det ene.

Jobbet skal være hjemmefra eller Storkøbenhavn alt fra Køge til Holte. 

Med Venlig Hilsen

Lasse Lykke-Sørensen

Tlf. 28 18 04 93 Mail: Lasse@lasselykke.dk Skype: LykkeMedia 

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 22:30

When I first moved to sweden, 

I wanted some experience and to learn some swedish and culture, so offered myself for 10 hours a week for FREE.

Why are you chargeing people? think of it as an education, 

for example, offer morten vadskær or mikkel de mibb to do some of their jobs for free if they teach you some things about what they are experts at.

isnt that more valuable than the money?

Just my 2 cents...

(Or you can ask for a job...)

Why not introduce yourself with a video?

Have a nice night, and good luck :)

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Skrevet kl. 22:42

Phillip Dyhr Hobbs:

When I first moved to sweden, 

I wanted some experience and to learn some swedish and culture, so offered myself for 10 hours a week for FREE.

Why are you chargeing people? think of it as an education, 

for example, offer morten vadskær or mikkel de mibb to do some of their jobs for free if they teach you some things about what they are experts at.

isnt that more valuable than the money?

Just my 2 cents...

(Or you can ask for a job...)

Why not introduce yourself with a video?

Have a nice night, and good luck :)

Det havde jeg sgu ikke tænkt over! :) Hvis i har noget erfaring, at byde ind med er jeg faktisk klar til, at arbejde 3-5 timer om ugen gratis! :)

I will make a video in a few days!

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 22:44

ved du noget om bogføring og/eller it-produkter ?

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Skrevet kl. 22:45

Jørgen Olsen:

ved du noget om bogføring og/eller it-produkter ?

Du får lige en pm! :)

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Skrevet kl. 22:46

Og videoer tror jeg irriterer nogen, herunder mig selv, lidt.

Det tager nemlig længere tid at få budskabet end hvis man skulle læse det. Afsenderen sparer formenlig noget tid ved at tænde sit webcam hvis han ikke kan finde ud af af trykke på et tastatur - men det er modtagerne der betaler.

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Skrevet kl. 22:49

Jørgen Olsen:

Det tager nemlig længere tid at få budskabet end hvis man skulle læse det. Afsenderen sparer formenlig noget tid ved at tænde sit webcam hvis han ikke kan finde ud af af trykke på et tastatur - men det er modtagerne der betaler.

Det vil jeg da lige tænke over, inden jeg beslutter om jeg skal have en video med! 

Mvh Lasse

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Skrevet kl. 22:56

(ps no offence intended phillip, - jeg har ikke noget dårligt at sige om dig og/eller din virksomhed, nærmest tværtimod).

Jeg tror bare flere ville "høre" hvad du har at sige hvis de slap for at kigge på video altid, - eller fik lov at vælge. Dem der er ordblinde eller langsomme til at læse kan tage video versionen, - og så laver du også en lille tekstversion til mig - så er jeg glad :)

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 06:40

Jørgen Olsen:

Hello Jørgen,

I can't see it from your viewpoint at the moment in regards to this particular situation,(however there is a possibility I may understand in the future of course)

The way I see it is like this....

The young man is looking for some experience with a mentor

he is looking to introduce himself and what he can do, in the fastest, most professional, and attention-getting way(if one wants to stand out from the crowd nowadays on option is video as you've probably noticed with myself)

I agree with you that video may be a pain in the part if all the information to do with the post is in the video.

However if it's a quick minute or so of a young guy explaining himself and showing how he can take the chance and put his neck on the line,

and then the rest of the post is text pointing to his links/CV/etc

then I think that is a completely different thing

When I'm looking for jobs in other countries than Denmark are usually applied to them using video to make myself stand out. And I always get a reply... Usually positive 

This is just my version and I am open to hear more from your side, as  I'm always open to improving myself in my way of coming across to people, as long as it is constructive and not a waste of time.

(Written with Dragon Dictate so excuse the spelling mistakes and such)
Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 06:59

Jørgen Olsen:

Hello Jørgen,

I can't see it from your viewpoint at the moment in regards to this particular situation,(however there is a possibility I may understand in the future of course)

The way I see it is like this....

The young man is looking for some experience with a mentor

he is looking to introduce himself and what he can do, in the fastest, most professional, and attention-getting way(if one wants to stand out from the crowd nowadays on option is video as you've probably noticed with myself)

I agree with you that video may be a pain in the part if all the information to do with the post is in the video.

However if it's a quick minute or so of a young guy explaining himself and showing how he can take the chance and put his neck on the line,

and then the rest of the post is text pointing to his links/CV/etc

then I think that is a completely different thing

When I'm looking for jobs in other countries than Denmark are usually applied to them using video to make myself stand out. And I always get a reply... Usually positive 

This is just my version and I am open to hear more from your side, as  I'm always open to improving myself in my way of coming across to people, as long as it is constructive and not a waste of time.

(Written with Dragon Dictate so excuse the spelling mistakes and such)
Side 1 ud af 2 (11 indlæg)