Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Import af en vare fra Tyskland.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Jul 11
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg arbejder på at bliver selvstændig, grunden til at jeg ikke er kommet igang endnu skylles at mit sotiment ikke er stort nok til at jeg kan leve af det endnu.

Her kommer spørgsmålet:

Jeg har fundet et produkt i Tyskland fra en webshop som vil koste mig ca 75 kr, men skal jeg betale en eller anden afgift til skat når jeg køber det fra Tyskland?

Håber i kan hjælpe.

Fra Holstebro
Tilmeldt 12. Feb 09
Indlæg ialt: 236
Skrevet kl. 22:50

Hej

Tyskland er med i EU så der er ingen told osv. har du cvr nr skal du ikke betale den tyske moms. så jeg vil det er ret ligetil at komme i gang.

Mvh.

Martin

Fra Viby J
Tilmeldt 6. Feb 09
Indlæg ialt: 549
Skrevet kl. 23:10

Beto24:
Jeg har fundet et produkt i Tyskland fra en webshop som vil koste mig ca 75 kr, men skal jeg betale en eller anden afgift til skat når jeg køber det fra Tyskland?

Det kommer an på hvilket produkt det er. På visse produkter kan der være en såkaldt punktafgift.

For at undersøge om det er punktafgiftpligtige produkter kan du bl.a. kigge her: http://www.skat.dk/SKAT.aspx?oId=199753&vId=202462#133673 

Hvis du er tvivl, er det altid en god ide at ringe til SKAT og spørge dem til råds.

Held og lykke :)

Tilmeldt 21. Jul 11
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 02:36
Det er brands indenfor kaffe kategorien jeg vil købe.
Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 22:23

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)