Hej aminoer, håber i nyder jeres søndag aften. Jeg har et spørgsmål til alle jer produktive hoveder, der bare ikke kan sidde stille. Jeg har en masse ideer, og også igangværende projeker, de projekter går sådan set meget meget godt. Men mit problem er at jeg ikke kan holde fokus, jeg burde ganske enkelt arbejde meget mere på mine projekter end jeg gør, for at udnytte det fulde potentiale af dem. Det er et lidt ømt område for mig. Jeg føler stor interesse for projekterne, og for at udvikle dem, men jeg kan stadig ikke selv komme igang. Jeg kan derimod sagtens sidde at læse mange timer om ugen om mine interesse områder, og ved derfor ekstremt meget om dem(samme områder som mine ideer og projekter er i). Derfor er jeg heller ikke i tvivl om at det ville blive en success hvis jeg kunne arbejde mere konsistent med mine ideer og projekter. Så derfor kunne jeg gost tænke mig at vide hvordan i holder fokus, og får noget fra hånden hver dag? - Har i noget i gør, ser tænker på eller hvad det nu kunne være, så bare fyr løs! Med venlig hilsen |
Meget interessant spørgsmål. Mange hævder at de "bare gør tingene" uden overspringshandlinger. Jeg tror ikke på dem. Jeg har aldrig mødt nogen der kan holde fokus, - og jeg har altid selv været meget ringe til det.
Jeg har aldrig gjort de vigtigste ting først, - jeg har altid gjort hvad jeg ville - koste hvad det ville.
Det er meget sjældent jeg virkelig er "in the zone". Sidste gang jeg var der var midt i en faste på 5. dag - pludselig følte jeg mig i stand til at gøre de vigtige ting - bare gøre dem. En success jeg håber på at gentage på et senere tidspunkt.
Jeg har den sidste måned spekuleret på om kosten har noget at sige, - og besluttede mig så for at jeg ville spørge en person der virkelig var effektiv og får tingene gjort, og holder fokus, - til råds om bl.a. kost. Da slog det mig at jeg ikke kender et menneske i hele verden der er mindre fæhoved-agtig end mig selv på det område. Og nu leder jeg med lys og lygte. Bevares - der findes mange talenter, - og mange udholdende arbejdere. Men hvor finder jeg en person med den guddommelige psykiske stamina til vedholdende at gøre hvad der skal til - og intet andet - i betragtelige mængder?