Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

100.000 kr. Tilovers om måneden jeg ikke hvad jeg skal bruge til

Side 2 ud af 11 (107 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 20:06 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er ellers noget af en klassiker, bor i Hellerup, 100.000 for meget pr. måned man simpelthen ikke ved hvad man stiller op med + Fidel Castro personligt har overrakt ham cigarer .... Nej vel? Cool

Men hvis den er god, så tager jeg da alligevel hatten af for det - har bare set for mange af den type indlæg

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Tilmeldt 1. Jul 11
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 20:06 | Låst

Jørgen Olsen:

Hvilken storartet ide... nu er det også snart jul - og jeg ønsker mig en garage - nåja og en elbil ! :-)

Hvis der er flere penge tilbage bagefter kan du "investere dem" i christiania-folkeaktier

Ingen grund til at gøre nar.
Faktum er at jeg får brug for hjælp med de små ting. Og hvis han har op til 100.000 kroner til "overs" om måneden, så kunne jeg godt drage nytte af bare en brøkdel. Social investering, man får ikke nødvendigvis selv en million kroner tilbage, men et gladt medmenneske ;)

Fra Hellerup
Tilmeldt 6. Nov 11
Indlæg ialt: 66
Fra  Fra mus til elefant Skrevet kl. 20:08 | Låst
Der er altså ingen grund til at være nedværdigende over for andre
Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Nov 10
Indlæg ialt: 174
Fra  Excolo Solutions Skrevet kl. 20:08 | Låst

Det her indlæg lugter meget langt væk af fusk. Den her type indlæg ender alt for ofte i svar som "Jeg har ikke hørt fra dig om min idé", "Nu har jeg sendt dig mit forretningsforslag, men du har ikke givet feedback". Jeg havde forestillet mig en person med 100.000 kr. ekstra hver måned ville komme med nogle meget bedre argumenter og dokumentation, samt være mere veltalende. Det er enddog ikke ret lang tid siden et lign. indlæg blev lagt op, som viste sig at være snyd, med det formål at spilde folks tid og eventuelt stjæle idéer.

Jeg vil dog glæde mig til at se et af disse "donationer" hvor idé-magerne rent faktisk får en reel investor ud af det. Håber ikke dette er endnu et forsøg på fusk. 

Pas på.

- Nikolaj

Nikolaj Dam Larsen, selvstændig med Excolo Solutions
Professionel .NET web udvikling og konsultation. 

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 20:09 | Låst

Hej Jens

Har skrevet en PB til dig.

Bendtsen

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 20:09 | Låst

MagnusKristof:

Jørgen Olsen:

Hvilken storartet ide... nu er det også snart jul - og jeg ønsker mig en garage - nåja og en elbil ! :-)

Hvis der er flere penge tilbage bagefter kan du "investere dem" i christiania-folkeaktier

Ingen grund til at gøre nar.
Faktum er at jeg får brug for hjælp med de små ting. Og hvis han har op til 100.000 kroner til "overs" om måneden, så kunne jeg godt drage nytte af bare en brøkdel. Social investering, man får ikke nødvendigvis selv en million kroner tilbage, men et gladt medmenneske ;)

Sorry, - jeg kunne bare ikke lade være at le lidt over din definition af "brug for".

Fra Hellerup
Tilmeldt 6. Nov 11
Indlæg ialt: 66
Fra  Fra mus til elefant Skrevet kl. 20:09 | Låst
Det er en længere histori bag den kasse cigare. Det tager alt for lang tid at skrive det her inde
Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 20:10 | Låst

Jens Møller Kristensen:
Der er altså ingen grund til at være nedværdigende over for andre

Hvis den var møntet på mig, så er det skam ikke for at nedværdige dig, jeg siger som sagt at jeg tager hatten af for det hvis det er sandt. Men du må også kunne se hvordan udefrakommende vil se på en sådan henvendelse som du laver nu, altså, medmindre profilen er troværdig, så virker det bare som et oplagt scam - dem har der efterhånden været en del af herinde Smile

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Tilmeldt 1. Jul 11
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 20:11 | Låst

Martin :
Hvis den var møntet på mig, så er det skam ikke for at nedværdige dig, jeg siger som sagt at jeg tager hatten af for det hvis det er sandt. Men du må også kunne se hvordan udefrakommende vil se på en sådan henvendelse som du laver nu, altså, medmindre profilen er troværdig, så virker det bare som et oplagt scam - dem har der efterhånden været en del af herinde Smile

Jeg tror det var møntet på Jørgen Olsen, der morede sig over mit indlæg ;)

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 20:12 | Låst

Nikolaj Dam Larsen:

Det her indlæg lugter meget langt væk af fusk. Den her type indlæg ender alt for ofte i svar som "Jeg har ikke hørt fra dig om min idé", "Nu har jeg sendt dig mit forretningsforslag, men du har ikke givet feedback". Jeg havde forestillet mig en person med 100.000 kr. ekstra hver måned ville komme med nogle meget bedre argumenter og dokumentation, samt være mere veltalende. Det er enddog ikke ret lang tid siden et lign. indlæg blev lagt op, som viste sig at være snyd, med det formål at spilde folks tid og eventuelt stjæle idéer.

Jeg vil dog glæde mig til at se et af disse "donationer" hvor idé-magerne rent faktisk får en reel investor ud af det. Håber ikke dette er endnu et forsøg på fusk. 

Pas på.

- Nikolaj

Tja, jeg har da i hvert fald tilbudt ham at vi kan tage en snak face-to-face om mit projekt, men siden han ikke henvender sig på trods af at han fortsat skriver i tråden her, så siger mine alarmklokker mig også at det er fusk.

Side 2 ud af 11 (107 indlæg)