Hej Jeg søger et simpelt fakturaprogram, et med et kundekartotek, varekartotek og mulighed for at lave en faktura enten til print eller pdf. Jeg har søgt rundt og fundet lidt forskelligt og enter virker de utrolig dårligt, er alt for avanceret eller forældet og kan ikke køre på en nyere computer. Har prøvet bl.a. Bedre Word (fungerer ikke til nyere udgaver af Word), WinVask (alt for kompliceret, dårligt oversat til dansk!) og et par online. Nogen der har nogle gode forslag, må også gerne være online, men helst stand-alone program, skal bare helst være gratis og simpelt, da det er min svigerfar, der skal bruge det :) |
tropic:Hej
Jeg søger et simpelt fakturaprogram, et med et kundekartotek, varekartotek og mulighed for at lave en faktura enten til print eller pdf.
Jeg har søgt rundt og fundet lidt forskelligt og enter virker de utrolig dårligt, er alt for avanceret eller forældet og kan ikke køre på en nyere computer. Har prøvet bl.a. Bedre Word (fungerer ikke til nyere udgaver af Word), WinVask (alt for kompliceret, dårligt oversat til dansk!) og et par online.
Nogen der har nogle gode forslag, må også gerne være online, men helst stand-alone program, skal bare helst være gratis og simpelt, da det er min svigerfar, der skal bruge det :)
Jeg har også prøvet de gratis programmer, men har ikke fundet noget der virker ordenligt.
Jeg har valgt dette fra http://www.vipilon.dk/ og det kører perfekt, gratis er det ikke men koster ikke meget