Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Simpelt fakturaprogram (gerne gratis)?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Aug 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg søger et simpelt fakturaprogram, et med et kundekartotek, varekartotek og mulighed for at lave en faktura enten til print eller pdf.

Jeg har søgt rundt og fundet lidt forskelligt og enter virker de utrolig dårligt, er alt for avanceret eller forældet og kan ikke køre på en nyere computer. Har prøvet bl.a. Bedre Word (fungerer ikke til nyere udgaver af Word), WinVask (alt for kompliceret, dårligt oversat til dansk!) og et par online.

Nogen der har nogle gode forslag, må også gerne være online, men helst stand-alone program, skal bare helst være gratis og simpelt, da det er min svigerfar, der skal bruge det :)

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 13:26

tropic:

Hej

Jeg søger et simpelt fakturaprogram, et med et kundekartotek, varekartotek og mulighed for at lave en faktura enten til print eller pdf.

Jeg har søgt rundt og fundet lidt forskelligt og enter virker de utrolig dårligt, er alt for avanceret eller forældet og kan ikke køre på en nyere computer. Har prøvet bl.a. Bedre Word (fungerer ikke til nyere udgaver af Word), WinVask (alt for kompliceret, dårligt oversat til dansk!) og et par online.

Nogen der har nogle gode forslag, må også gerne være online, men helst stand-alone program, skal bare helst være gratis og simpelt, da det er min svigerfar, der skal bruge det :)

Jeg har også prøvet de gratis programmer, men har ikke fundet noget der virker ordenligt.

Jeg har valgt dette fra http://www.vipilon.dk/ og det kører perfekt, gratis er det ikke men koster ikke meget

Tilmeldt 20. Aug 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 14:01

Er faktisk lige i gang med at teste prøve-versionen af Vipilon! :P

Virker umiddelbart rigtig godt. Er det samme folk som står bag WinVask, for opsætningsmæssigt er det 99% magen til?

Hvilken version har du købt, mini, standard eller professionel?

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 14:03

Den proff, andet kan ikke betale sig, mht. det andet program kender jeg det ikke

Fra Fur
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 549
Fra  LidtBedre Skrevet kl. 16:45

tropic:

Virker umiddelbart rigtig godt. Er det samme folk som står bag WinVask, for opsætningsmæssigt er det 99% magen til?

Hej.

Næh, det er ikke det samme firma. vP Faktura er 100% dansk (lavet af mig), hvor WinVask er lavet i et af vore nabolande. De er dog begge lavet med samme udviklingsværktøj (Clarion, et heftigt 4. generations værktøj), så derfor ligner de lidt hinanden på overfladen. Under overfladen er vP Faktura naturligvis meget bedre :-)

Med venlig hilsen
Viggo Poulsen

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)