jeg ville klart vælge https://meebox.net de billige altid høj op tid til min strip side , jeg er suverænt tilfreds med dem der kan ligge flere domæner på hvert webhotel og de svare mine mails hurtigt og svare venligt
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Men i virkeligheden bør du overveje en VPS eller en dedikeret server, hvis du er seriøs. En dedikeret kan fås ned til ca. 500 kr pr måned - her i DK - og en VPS til ca. 100.
Live Cam Chat - danske og europæiske piger chatter online - Dansk LiveCam
Men i virkeligheden bør du overveje en VPS eller en dedikeret server, hvis du er seriøs. En dedikeret kan fås ned til ca. 500 kr pr måned - her i DK - og en VPS til ca. 100.
Man skal også passe på med at gøre det FOR billigt.. En dedikeret server til 500 kr? tror næppe man får samme kvalitet som du ville kunne få ud af pro webhoteller hos de større udbydere som har egne servere. Bare en tanke - nu vil jeg ikke udelukke noget, men de servere som jeg har set i Danmark er ikke noget at råbe op om (hvis vi snakker 500 kr om måneden)
Og det kan du sige uden at kende antallet af domæner, pladsbehov og trafikmængde?
Du ved heller ikke hvilken teknologi der bruges - så dit svar er desværre helt ubrugligt...
Hvor kan man få en VPS til 100 kr?
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Hos Surftown :-) Men som altid, så får man, hvad man betaler for.
Trådstarter - Jon - hvad er det for nogle sites, du skal have hosted? Er det bare en masse små private sites? Er det nogle sites med en masse trafik? Eller er det 10 større virksomheder? Du kan klare dette på mange måder. Vores webhoteller giver dig mulighed for flere domæner (og dermed hjemmesider) på samme webhotel. Dette kan du gøre på både de billige webhoteller og vores professionelle webhoteller.
Alternativt, hvis du er ude i et meget stort behov, kan du overveje en Cloud Server. Hermed får du din egen maskine, som kan sættes op til dine behov og driftes herefter. Ønsker du ikke selv at stå for det tekniske, kan du tilkøbe Management. Dvs. at vi står for at drifte din server og de programmer du ønsker at køre på den - du skal bare drifte dine hjemmesider :-)
Jeg håber, at det hjælper dig videre. Det vil gøre det meget lettere for mig at rådgive dig, såfremt du kan uddybe hvad det er for nogle sites, du skal have hosted.
Er der nogle der kender et sted, hvor man kan have ubegrænset sider ?
hej Jon.
Jeg havde selv et indlæg tidligere angående hjemmesider osv. der var så en der henvendte til mig, angående hans eget firma, som er chosting.dk. det er en super nem og gennemskuelig hjemme, og der kan man have ubegrænset domæner hvis man køber platin pakken.
synes du skal tjekke hjemmesiden ud. han virkede super flink og svarede på alle mine spørgsmål, selvom det var nogle lidt "uvidende" spørgsmål
Hej drenge, det jeg søger er et sted hvor jeg kan have en masse blogs og hjemmesider, siderne skal kun indeholde minimal trafik og har derfor ikke brug for en udbryder der udlover en masse trafik. Håber det var lidt mere uddybende.
Hej drenge, det jeg søger er et sted hvor jeg kan have en masse blogs og hjemmesider, siderne skal kun indeholde minimal trafik og har derfor ikke brug for en udbryder der udlover en masse trafik. Håber det var lidt mere uddybende.
Jeg er i øvrigt enig med Mikael i at Meebox ser okay ud, hvis man ikke har de store tekniske krav (ssh kan fx ikke bruges som standard)... men har ingen forudsætninger for hvordan deres systemer virker, hvis man har mere end ét domæne.
Responstid på web er kort, men ikke hurtigere end Surftown. Til gengæld er responstid mellem webserver og databaseserver bedre hos Meebox...
Jeg har 6 domæner på samme bruger hos Surftown, det ene er en Wordpress base med over 7000 indlæg, og det fungerer fint, pris ca. 350/år. Men mit behov ændrer sig sikkert snart...
Live Cam Chat - danske og europæiske piger chatter online - Dansk LiveCam