Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger tip og tricks til at øge salget.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 11. Sep 11
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg er igang med at sælge nogle vandflasker men salget går ikke særlig godt der er ikke særlig mange som kommer ind og kikker på produkterne jeg sælger Bobble vandflasker, her fra http://www.nethelse.dk/ under non food

jeg har ikke rigtigt fået solgt særlig mange.

Jeg begynder her til aften på noget google adwords, men hvis der er nogle som kender en god metode eller nogle tips må i meget gerne dele dem med mig.

MvH Christopher Blicher

Bredbandoversigt.dk Vejen til den lette bredbånds samlinger.

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 23:30

Kiggede lige ind på din side. Og det første jeg tænkte var...

Hvorfor er de flasker ikke på forsiden hvis du så gerne vil sælge dem?

(undskylder på forhånd for denne linje) En anden ting som måske gør at du ikke kan sælge ret mange er prisen. Nu drikker jeg selv rigtig meget vand fra flaske, men kunne aldrig drømme om at give den pris for en flaske med et akvarie filter i. Så sjovt er det heller ikke at drikke af flaske.

Har du prøvet med nogle forum indlæg på steder hvor man er meget glad for super rent vand eller måske en facebook gruppe?

Fra Frederikssund
Tilmeldt 13. Apr 07
Indlæg ialt: 423
Fra  Green Hypnose Frederikssund Skrevet kl. 23:31

Trafik og så mere trafik

og så optimere siden til at få flere til at købe

det lyder simpelt ikke :P

Så noget søgeord/fraser analyse og så lave seo på det

måske en blog også

facebook gruppe og reklame

adwords

mere seo og så komme så tæt på toppen du kan på de ord du vil i toppen med

måske en konkurence og så sende den ud til folk via diverse konkurence sider

offline reklame fly'ers eller få en stand et sted og stå og selv dem og fotæl om dem ude på gaden 

Hypnose er en kreativ måde at løse dine problemer på.

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 23:33

aspire hypnosis center:

offline reklame fly'ers eller få en stand et sted og stå og selv dem og fotæl om dem ude på gaden 

Det virker ret godt på enkelte produkt (flyers og stand). Har virket for mig på enkelte produkter. :)

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 697
Skrevet kl. 23:47

Jeg synes faktisk, at det er en rigtig flot webshop, som du har fået lavet dig. Godt gået!

Og jeg vil helt bestemt anbefale dig at gå i gang med Google AdWords. Jeg startede selv med dig for to uger siden, og det er faktisk gået ganske godt indtil videre. Så ja - det synes jeg også, at du skal prøve af Smile

Jeg er dog ikke den store fan af offline markedsføring, når man skal promovere et website. Jeg har ikke selv prøvet det, og jeg kunne heller ikke finde på det, da det er min opfattelse, at dette sjældent virker særligt godt.

Til gengæld vil jeg anbefale dig at tage et kig på affiliate marketing. Det er en rigtig smart markedsføringskanal for en webshop, fordi man kan lave en løsning, der betyder, at man kun betaler penge, hvis markedsføringen rent faktisk ender med salg. Du betaler altså typisk en producentdel for hver ordre, som affiliate netværket skaffer dig, så det er en ganske sikker måde at komme i gang på.

Ellers må du have alt held og lykke med din webshop!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:25

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:55

Har lige søgt på dine vandflasker, det er vel i virkeligheden drikkedunke, ikke? Stick out tongue Spørg til side.

Din hjemmeside er ikke at finde på første side på Google, på søgningen "bobble vandflaske" og ej heller på "bobble drikkedunk". Der er meget få hjemmesider på de søgninger og konkurrencen ej heller ikke stor. Så gå i gang med en god omgang søgemaskineoptimering, du burde kunne lære en masse herinde, ganske gratis.

Tilmeldt 3. Feb 09
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 09:54

private eller erhverv kunder?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)