inde på patteguf.dk står der at i har bygget et nyt ratingsystem som "skulle" være 100 gange bedre end det gamle..
Det lyder i mine ører ikke særlig troværdigt.. jeg tror hellere jeg ville skrive at i havde bygget et ratingsystem som er langt bedre end det gamle, eller at i bare har lavet et nyt og bedre ratingsystem..
Jeg har lige brugt 5 min som jeg ikke får igen :-( jeg synes at sådanne sider er rigtig kedelige og billederne er slet ikke "hardcore" nok til min smag.
Jeg vil hellere kigge på "pæne" piger som man kan finde på lignede sider. Det er også irriterende at billede ikke er oppe når det skifter, så man skal scroll ned hver gang man vil se et nyt billede.
Samtidig, ville det være en god ide med en top 10 eller sådan noget, så forsiden ikke kun er et stort billede.
Desuden ser det ud til der er fejl i jeres rating system, i hvert fald er der nogle underlige prikker over nogen af stjernerne, men ikke over alle, vel at mærke uden min mus er i nærheden af dem.
Tobias, okay men det er jo 100 gange bedre. Vi bruger den matematiske ligning som IMDB bruger til deres top 250 film liste.
Mads, Okay det jo selvfølgelig hver persons egen mening siden er bygget op på at det skal være amatør billeder, altså taget med webcam, mobil telefon osv.
Den er også stræbet til mange unge.
Jeg har ligledes også hørt fra andre at de skal scrolle, og det skal jeg også selv men det fordi vi har scaleret billederne op.
Hold kæft hvor er der egentlig mange der sender billeder ind af "patter", uden at man egentlig kan se patterne. De får naturligvis allesammen 1 stjerne, når ikke de kan følge konceptet hehe :-)
P-a-t-t-e-guf.. Ikke se-min-mave-eller-hænder-guf :-)
Med Venlig Hilsen Morten
ps. irriterende med det scroll der. Så vil jeg hellere se et mindre billede.