Jeg har en webshop - min mor og jeg der har haft den indtil nu, har valgt at gå andre veje, så nu har vi bare hjemmesiden som en klods om benet, men vil ikke rigtig bare lukke den, da vi lige for kort tid siden har betalt webdesigner mange penge på at lave sitet flot, brugervenligt, integreret blog og lavet siderne bagtil mere SEO venlige.
Jeg har sat den til salg herinde og på websidesalg.dk (tror jeg nok) og der er ikke sket meget, hvad skal man gøre??!!!
Hvor vil det gå hurtigere? Nogen der kender nogen??
Nuvel, den slags har sjældent stor værdi, da den først og fremmest er personligt. Når det er en relativ ny side, så har den givetvis meget begrænset markedsmæssig værdi.
Hvorfor ikke prøve at sætte den auktion på en af de store auktions websites evt. internationalt hvis jeres produkter er til dette. Det er jo som reglen tilladt at sætte en mindste pris på det der sættes til slag, på den måde kan i måske få fatt på nogen der tænker på at blive selvstændige men lige mangler den gode ide, som jeres projekt naturligvis er SS
Jeg har sat den til salg herinde, håbede også på at det ville have en effekt, men næ nej.. Ved heller ikke hvilket prisleje man kan ligge det i. Der er egentlig lidt varelager, men tænkte at kunderne selv skulle kunne bestemme og de ville have det med...
Hej!
Jeg kunne da godt være interesseret i, at købe nogle af jeres varer, hvis I har lyst til at sælge af jeres varelager.
Jeg ejer webshoppen www.Dulleshoppen.dk og synes I har nogle ret interessante varer til min forretning.
Hvis det er noget der sælges, vil jeg meget gerne have prisliste til min mail lykkerosen@yahoo.dk
På forhånd tak!
Mvh
Simone
Kro i hjertet af Fyn til salg.. Kauslunde Kro med mange muligheder!
Lav en simpel søgning på google og du vil få de meste bruge / bedst seo opsatte sider først, og tag dit valg ud fra det, du kan enten gøre dit slag målrettet og modtage få men relle henvendelser eller gøre den meget bred og få en masse henvendelser der som reglen er spild af tid, men naturligvis kan du være meget heldig, men QXL og e-bay er et godt udgangs punkt til on-line auktioner, dog skal du huske på jo flere du benytter af auktions siderne jo større bliver dine muligheder for at remme den rette person.