Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

nyt tøjmærke

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Lyngby
Tilmeldt 2. Nov 11
Indlæg ialt: 22
Fra  stammer.dk Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej iværksættere!

Jeg går og brænder inde med ideen om at starte mit eget tøjmærke. Selve konceptet og designet har jeg i hovedet og jeg har tænkt mig at det primært skal være t-shirts. Jeg leder derfor efter nogle der evt ville være med i projektet. Målgruppen er drengerøve, og jeg leder efter bl.a folk med erhvervserfaring, leverandører mm.

Giv mig en privatbesked hvis der er interesse for projektet. Og skriv endelig hvis i har brug for en uddybelse.

- Stammer
Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 17:51

Hvis du seriøst ønsker at finde samarbejdspartnere er det ret vigtigt du skriver hvad du er ekspert i og kan bringe ind i samarbejdet udover ideen.

Fra Lyngby
Tilmeldt 2. Nov 11
Indlæg ialt: 22
Fra  stammer.dk Skrevet kl. 18:37

Thomas Frost:

Hvis du seriøst ønsker at finde samarbejdspartnere er det ret vigtigt du skriver hvad du er ekspert i og kan bringe ind i samarbejdet udover ideen.

Det er netop det. Jeg er ambitiøs når jeg er gået i gang med et mål - jeg går lige pt. på HHX på 3. år, og har derfor ingen erhvervserfaring selv - også en af grundene til jeg vælger at starte ud i en relativ tidlig alder. Jeg er god til økonomi, jeg er god til at se problemstillinger - jeg er god til at videre udvikle idéer, og tage ansvar.

Jeg kan udover idéen bidrage med blod sved og tårer, da jeg somsagt har et mål om at starte et tøjmærke - jeg kan bidrage med tid, og ja mig selv for den sags skyld.

Håber det besvarede noget af det du ledte efter :-)

Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 540
Skrevet kl. 21:22

Ja, som Thomas skriver skal du "blotte" dit talent en smule mere. Prøv at forklare hvad du bringer til bordet - og helt konkret hvad du forventer af potentielle samarbejdspartnere.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)