Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Markedsføre mod ejere af tøjbutikker - hvad er bedst?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 31. Jul 11
Indlæg ialt: 147
Fra  Mediabird Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

På det nye projekt jeg arbejder på, skal jeg have markedsført således at jeg når ud til tøjbutiksejere og får deres opmærksomhed på den bedst mulige måde.

Jeg har foreløbigt tænkt på at dele flyers ud, men det kommer selvfølgelig til at tage lang tid, da jeg skal rundt i hele landet og ikke bare det område jeg bor i. Jeg kunne også få snuset nogle adresser op, og få sendt en masse breve ud - hvilket selvfølgelig også lukker op for muligheden med at sende emails ud (men det er jo spam...). Annoncering på Amino er selvfølgelig også en mulighed, men det er budgettet ikke til lige nu.

Er der eventuelt nogle tøjbutiksejere herinde, som kan give lidt råd om hvordan man fanger jeres opmærksomhed bedst muligt?

Jeg er åben for alle forslag, kom glad! :)

Mvh.

Andreas Søgaard

Mvh. Andreas Søgaard
Ejer af Mediabird - andreassoegaard.dk

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6569
Fra  TextReactor Skrevet kl. 21:12

Andreas Søgaard:
Jeg kunne også få snuset nogle adresser op, og få sendt en masse breve ud - hvilket selvfølgelig også lukker op for muligheden med at sende emails ud (men det er jo spam...)

Du må ikke bare sende mails ud men du må godt sende et brev til dem. 

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 797
Skrevet kl. 09:25

Hej Andreas,

Grib knoglen og start fra en ende af.

Har du et godt projekt, så vil vi somregel gerne lytte. Det er dog vigtigt med lidt situations-fornemmelse.
Er den butiks-ansvarlige tidspresset, så aftal et nyt tidspunkt hvor du kan fortælle om dit projekt.

Held & lykke Smile

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)