Kære Aminoer, I står nu overfor et virkelig fantastisk valg. Valget går ud på, at i nu har muligheden for at erhverve jer min hjemmeside og forretning (Klik på link her) Dette vælger jeg at gøre, da jeg vælger at prioritere mit nyfødte barn højere end min forretning. Jeg vælger at lægge alle tal på bordet, så alle får samme information - desuden kan i altid kontakte mig, hvis i har brug for yderligere informationer. Hvad går det fantastisk valg ud på?Der er tale om denne hjemmeside/forretning(klik på link her). Der er ingen grund til at forklare yderligere om hvad hjemmesiden/forretningen benyttes til, da det siger sig selv. Jeg kan godt besvare beskeder, hvis folk har nogle spørgsmål, som de ikke har fået opfyldt via FAQ’en på hjemmesiden. Desuden har jeg med vilje valgt at sløre domænenavnet, forretningsnavnet og andet, da de nye ejer ikke skal ”hænge” på denne tråd, når/hvis den optræder i søgemaskinerne, når der søges på forretningsnavnet/domænenavnet. Statistik siden April 2011Kunder: 60 kunder har handlet igennem forretningen siden april 2011. Omsætningen: Der har været en omsætningen på ca. 25.000 kroner siden april 2011. Denne omsætning er fordelt over de kunder, som der har været igennem forretningen siden april 2011. Altså 25.000 kroner over ca. 25 weekender MarkedsføringDet skal siges, at der ikke er lavet SEO-arbejde på hjemmesiden, så der er generelt ikke taget fat på den del af markedsføringen. Der er heller ikke blevet uddelt flyers, så der er en del man kan tage fat i, når man overtager forretningen. Der er dog lavet nogle ”events”, som folk har været meget positive overfor. Derudover har vi haft en radio-kampagne kørende på NRJ Radio. Som førnævnt, så er der meget man kan tage fat på – dermed kan man øge omsætningen, budskabet og selvfølgelig kundedatabasen kraftigt. Hvad får jeg helt præcist?Følgende følger med købet/overtagelsen af forretningen:
X’et i telefon nummeret er det samme tal, men jeg har igen valgt at sløre dette af hensyn til den kommende ejer. Følgende føler IKKE med:
Er der andet jeg, som kommende ejer skal være opmærksom på?Der er mange ting du skal være opmærksom på, når du overtager forretningen/hjemmesiden. Det heldigvis positive ting, så du skal ikke bekymre dig, når du sover om natten. For det første, så er vore kunder meget tilfredse med konceptet – især med tilbehøret der medfølger ved et køb. Der bliver rost fra højre til venstre, hvilket jo er en rigtig god start. Desuden skal du nok også forvente, at du får lidt hjælp fra mig, så du virkelig kan sætte dig ind i tingene. Det bliver derfor ikke en overtagelse, hvor man står tilbage som et stort spørgsmålstegn – der vil blive besvaret spørgsmål mm. Hvad er prisen på denne fantastiske hjemmeside/forretning?Ja, det er op til dig!! Det sælges nemlig til højestbydende Da der er mange ting der følger med, så kunne man fristes til at tro, at prisen lå over 100.000 kroner, men det vil sikkert kræve lange forhandlinger, og jeg vælger at prioritere min familie højere NU!
Gå ikke glip af denne fantastiske chance. BYD NU! Auktionen lukker Fredag d. 4/11-11 klokken 20.00 (Bud bedes sendt i PB (Personlig besked) til trådstarter) Spørgsmål og kommentarer?Hvis du brænder inde med nogle spørgsmål, så kan du kontakte mig over en privat besked, eller hvis du har et generelt spørgsmål, så kan du skrive et svar til tråden. På denne måde kan alle interesserede købere få gavn af dit spørgsmål. Kommentarer modtages også meget gerne. |
Hej,
Du bør benytte dig af, den gratis mulighed for at opsætte tilbuddet under "Virksomhedsbørs" som er her på Amino. Derved er du sikker på, at dem som er i marked efter en interesant virksomhed finder dig. Denne gruppe er beregnet til mere kortsigtet gode tilbud "10% til Aminoer i november", "Restparti sælges" osv.
Det er netop derfor, at virksomhedsbørsen er lavet :-)