Hej Et par kammerater og jeg går og overvejer muligheden for at starte et tøjfirma op og leder efter produktionsfirmaer i udlandet, nærmere Polen eller Kina, men synes det er en anelse svært, at finde frem til firmaer. Vi ønsker selv, at designe tøjet og så få et firma til, at producere det for os. Er der nogen der har kendskab til den slags firmaer, eventuelt erfaringer med dem og ved hvor jeg kan finde dem? Mvh Emanuel |
Tøjproduktion, Polen eller Kina?
- 1
Hej EmanuelS Jeg har netop skrevet samme indlæg vedr. leverandører på acc, men svaret er det samme :) er du helt på bar bund, kan du starte dig jagt på www.alibaba.com eller andre lignende sites. men pas på - der er en hel del tradere, så det kan være dyrere end du regner med. jeg har skrevet et nyhedsbrev med en lille video med titlen "sådan sikrer du at du har fundet den rigtige leverandør", det kan du læse her http://us2.campaign-archive2.com/?u=e9614b309f84e50fbc25519ab&id=f998086d89&e=6c7203e708 håber det hjælper Heidi |
Hej. Afhængig af størrelsen af jeres forretning, produktions systemet, og typen af produkter, kan det måske slet ikke betale sig at satse på Kina eller Polen. Leverandørvalg skal starte med hvad du har brug for. Undersøg de baltiske lande, de er tit billigere end Polen. Afhængig af størrelsen af dine indkøbsordrer kan andre lande som Portugal og Tyrkiet også være meget attraktivt. Kan du rette det hurtigt op hvis det går galt? Hvor lang tager det at fragte varerne, skal du betale told... Nu tror jeg at du kan se hvorfor det var lidt for hurtig afgrænsning da du agde Polen eller Kina :-)) Venligst... |