Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Streaming site ala youtube - Hvilke udbydere findes der?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Jul 07
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg driver et website, hvor jeg gerne vil have at mine medlemmer i bedste youtube-stil, kan uploade en video og herefter kan denne streames via sitet.

Jeg ved der findes en jungle af løsninger, udbydere osv., derfor henvender jeg mig her, i håb om at nogle kan hjælpe med at finde det
rette produkt til den rette pris.

Jeg ønsker IKKE at brugerne skal hen på andre sider, for at oprette sig osv osv. Det hele skal køre fra mit site uden problemer.

Optimalt set, skulle en bruger kunne uploade en video fra min side til en streaming server
Derefter bliver videon konverteret til flash (samtidigt med at man evt. via et script kan følge processen)

Efterfølgende skal jeg naturligvis have mulighed for at gemme URL til filen osv..

Jeg, kan sagtens selv implemtere en streaming-player, men det ville naturligvis være lettere hvis denne allerede var en del af løsningen.

Derudover, skal det IKKE være en af de helt store dyre løsninger, da jeg absolut ikke regner med den helt vilde trafik.

Nogle ideer?

Tilmeldt 19. Jul 07
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 10:40

Slet ingen som ved noget om det emne?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:03

Hej,

Jeg har tidligere udviklet et site hvor brugeren har skulle kunne uploade vidoer og jeg valgte alligevel at gå med youtube, det det var billigst (læs gratis). Det kan sagtens implementeres således at brugerne aldrig kommer væk fra din hjemmeside. Det eneste problem er at alle youtube videoerne bliver uploadet på din bruger og du kun må have 200 vidoer på din bruger. Så man skal selvfølgelig holde øje at man ikke rammer den grænse også oprette en ny bruger inden da. 

Tilsvarende tror jeg du kan lave med Vimeo. Du kan også se på Vzaar som er en betalt service.

Har dog selv kun erfaring med youtube løsningen og var egentligt meget godt tilfreds :)

Fra Tårnby
Tilmeldt 13. Dec 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 13:31

Hej Kaspergj.

jeg kender desværre ikke nogle host jeg kan anbefalde til dig, men til gengæl kan jeg give dig en google søgning som skulle pege på det du skal bruge

http://www.google.dk/search?q=website+host+FFMpeg&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:da:official&client=firefox-a

FFMpeg er den converter som youtube bruger hvis jeg husker rigtigt fra den gang jeg ville lave sådan en side

men der findes også en anden den hedder MEncoder, så håber jeg du finder noget som der kan hjælpe dig med din søgning med de her infomationer jeg har givet dig.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)