Hej, |
Slet ingen som ved noget om det emne?
Hej, |
Hej, Jeg har tidligere udviklet et site hvor brugeren har skulle kunne uploade vidoer og jeg valgte alligevel at gå med youtube, det det var billigst (læs gratis). Det kan sagtens implementeres således at brugerne aldrig kommer væk fra din hjemmeside. Det eneste problem er at alle youtube videoerne bliver uploadet på din bruger og du kun må have 200 vidoer på din bruger. Så man skal selvfølgelig holde øje at man ikke rammer den grænse også oprette en ny bruger inden da. Tilsvarende tror jeg du kan lave med Vimeo. Du kan også se på Vzaar som er en betalt service. Har dog selv kun erfaring med youtube løsningen og var egentligt meget godt tilfreds :) |
Hej Kaspergj. jeg kender desværre ikke nogle host jeg kan anbefalde til dig, men til gengæl kan jeg give dig en google søgning som skulle pege på det du skal bruge http://www.google.dk/search?q=website+host+FFMpeg&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:da:official&client=firefox-a FFMpeg er den converter som youtube bruger hvis jeg husker rigtigt fra den gang jeg ville lave sådan en side men der findes også en anden den hedder MEncoder, så håber jeg du finder noget som der kan hjælpe dig med din søgning med de her infomationer jeg har givet dig. |