Jeg er en ung pige på 42 år, som søger job i butik eller kontor Alt har interessers. Med en række erfaringer fra meget forskellige arbejdsområder, har jeg evnen til at omstille mig og løse mange forskellige opgaver samt let og hurtigt at komme i kontakt med mennesker. Jeg har altid værdsat at udvikle mig både fagligt og personligt. Jeg er glad for at lære nyt og jeg trives godt i et job, hvor jeg har kontakt med kolleger og kunden
Jeg har før bl.a. beskæftiget mig med følgende:
• Været forhandler af Friendtex tøj og clamar • Kundebetjening • Kassebetjening • Telefonpasning • Ordremodtagelse • Kontorarbejde
Det ville glæde mig meget, hvis denne ansøgning kunne danne baggrund for en personlig samtale, hvor vi kan drøfte et evt. ansættelsesforhold.
Jeg står naturligvis til rådighed med yderligere oplysninger.
Jeg søger job i Århus, Odder og Skanderborg og evt. Horsens
Med venlig hilsen
Helle Normann Kastrup
|
Normann:Jeg er en ung pige på 42 år, som søger job i butik eller kontor
Alt har interessers.
Med en række erfaringer fra meget forskellige arbejdsområder, har jeg evnen til at omstille mig og løse mange forskellige opgaver samt let og hurtigt at komme i kontakt med mennesker.
Jeg har altid værdsat at udvikle mig både fagligt og personligt. Jeg er glad for at lære nyt og jeg trives godt i et job, hvor jeg har kontakt med kolleger og kunden
Jeg har før bl.a. beskæftiget mig med følgende:
• Været forhandler af Friendtex tøj og clamar
• Kundebetjening
• Kassebetjening
• Telefonpasning
• Ordremodtagelse
• Kontorarbejde
Det ville glæde mig meget, hvis denne ansøgning kunne danne baggrund for en personlig samtale, hvor vi kan drøfte et evt. ansættelsesforhold.
Jeg står naturligvis til rådighed med yderligere oplysninger.
Jeg søger job i Århus, Odder og Skanderborg og evt. Horsens
Med venlig hilsen
Helle Normann Kastrup