Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skribent | Kan du skrive gode tekster?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino'er, 

Jeg vil rigtig gerne høre fra potentielle skribenter in' spé. Er du god til at stave, velformuleret og kan lide at skrive spændende og indholdsrige tekster, så er det her lige dig Geeked

Jeg er 100% ligeglad med alder, køn og udseende. Alt hvad det handler om, er at du formår at levere tekster som opfylder vores kriterier. Vi har pt. 5 personer tilknyttet til at skrive tekster, nogle af de fordele vi kan tilbyde dig som skribent er; 

• Fleksible Arbejdstider - du bestemmer selv
  • Fleksibel Arbejdsmængde - du bestemmer selv
  • Fleksibel Arbejdsgiver 
  • Let adgang til arbejde og stor frihed
Lad mig høre fra dig, hvad er du god til - hvorfor kan du lide at skrive tekster, og hvis du kan vise et eksempel på noget du har skrevet vil det være top dollar! Bliv en del af et knalddygtigt team og send en mail til; Martin@Seo-Tekster.dk
Hav en fantastisk dag allesammen Smile

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 20:53

Jeg har en mavefornemmelse der siger mig at målgruppen er online nu Yes

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:08

Altså, du ku' til en start anføre, HVAD der skal skrives om!

Det lyder ikke som et lønnet job, så minimum for at lokke potentielle skribenter til er vel at have nogle emner, som skribenterne kan lide at skrive om!

Sæt mig til at skrive om opera, ballet eller SEO, så dåner jeg; skak eller Netto-tilbud på mad, og jeg begår selvmord; damer... så gør jeg det gratis!

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 19:14

Hej Poul, 

Beklager hvis det ikke var tydeligt nok, men jobbet er skam både lønnet og formåede at lokke nogle super dygtige skribenter til Cool

Eftersom vi skriver tekster for alle typer kunder, så kan emnerne varierer utroligt meget - men vi har nu en god blandet skare af skribenter, som sikre at vi dækker 99% af emnerne du kan finde på.

Folk er selvfølgelig velkomne til at udfordre os - på Seo-Tekster.dk  får man 400 ord for 50,- som ny kunde, så kom an med nogle skøre påfund folkens Yes

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:31

Nå, okay! Nej, for mig var det ikke tydeligt, men det har det åbenbart været for andre, så jeg beklager.

Jeg tjekkede lige jeres seo-tekster.dk - selvfølgelig i håb om at "fange jer" på det forkerte ben.

Et flot image, der møder læseren!

Men gider I ikke lige kigge på et par linjer:

Øverst: "Kundevenlige og optimerede SEO Tekster, til lave priser"

Er det meningen, at der skal være komma mellem Tekster og til? Er det med vilje, at Tekster staves med stort T? I staver det med lille i næste overskrift. SEO Tekster er eet ord og bør staves som sådan med eller uden bindestreg.

Lige under imaget: "Vi tilbyder pt. 30 SEO tekster af 400 ord, til 3500,-.".

Det virker, som om der skal stå "a 400" - i gamle dage var det à 400. Og igen: skal der være komma mellem ord og til? SEO tekster (tekster er denne gang med lille) er for mig eet ord og skal staves som sådan.

Jeg er i øvrigt helt vild med jeres g'er - dem med krøllen! Hvor fa'en har I fundet den fede font? Generelt er det en god hjemmeside, synes jeg.

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 19:49

Jamen Poul dog, tak for korrekturlæsningen - jeg laver en tråd når vores Tekstforfatter service går online, så kan du lige tjekke den igennem også, det vil være helt kodylt fedt! Cool

Men må indrømme jeg ikke selv bikser med kundernes tekster pt. heldigvis har jeg nogle dygtige skribenter til at klare den del, så kan jeg stresse med alt det andet - hvis vi en dag når til et punkt hvor vi får ledig tid i kalenderen skal jeg nok lige få en til at læse korrektur på siderne Yes

Kan desværre ikke huske fonten, men hvis du kigger i kildekoden bør den stå et sted!

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:55

Altså, jeg elsker da osse at skrive, så jeg er selvfølgelig frisk på at melde mig under fanerne som freelancer.

Jeg har teksteksempler på min bloghttp://www.apoma.dk/apoma/blog.php

Så ka' du selv vurdere, om det er noget, I kan bruge.

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 20:12

Tak for tilbuddet, og det kan også godt være det bliver aktuelt - men pt. bliver jeg nød til at få styr på vores nuværende team, skal dog ikke kunne afvise at jeg vender tilbage til dig senere hen Smile

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Indlæg ialt: 478
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 12:07

Hej Martin.

Mangler i stadig skribenter?

M.v.h Rikke

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)