Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Infomøde om Projekt 203 m.m.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra KBH
Tilmeldt 26. Aug 11
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Mandag den 7.november Kl. 15.30
I KEC's mødelokale "Hauser Plads"
Njalsgade 13, København

Holder vi et lille infomøde om vores idé til et nyt firma og de produkter vi vil drive det på.

En IT udviklings-virksomhed til web og smartphone applikationer, der bringer digitalt medie ind i vores hverdag igennem trykte medier.

Ved hjælp af brugervenlighed, innovation og nytænkning leverer vi vores produkt til alle firmaer og privatpersoner internationalt. Det bliver et produkt vi forventer at blive en tilføjelse i alle mobilejeres IT hverdag.

Stikord: Smartphone apps, Android, iOS, Windows Mobile, QR koder, Online marketing, Interaktive Guides, Sociale Media, IT underholdning, Miljø bevisthed, Donationer til hjælpe organisationer, International Business og meget mere

Før vi starter skal deltagerne underskrive en NDA

Tilmelding sker via undertegnede her på Amino eller på danieldanielsen73@gmail.com

Fra Odense
Tilmeldt 10. Sep 07
Indlæg ialt: 67
Fra  BallonMand dk Skrevet kl. 22:59

Jeg er lidt forvirret over dit indlæg.

Søger du deltagere til mødet? og hvis ja, hvorfor skal de komme?
Søger du test personer eller investore?

Ballondyr til fødselsdagen! Book en ballonmand til fornuftige priser på www.BallonMand.dk

Fra KBH
Tilmeldt 26. Aug 11
Skrevet kl. 11:29

Lars Lottrup:

Jeg er lidt forvirret over dit indlæg.

Søger du deltagere til mødet? og hvis ja, hvorfor skal de komme?
Søger du test personer eller investore?

Egentligt var det en indskydelse at åbne dørene, men jeg ville ikke have noget imod at høre idéer, kommentarer, tips og tricks fra interesserede, iværksættere og ligesindede.

Det forventes ikke at alle fanges af idéen eller kan bidrage på nogen måde.

Det jeg håber på ud fra mødet er at møde nogle folk, der kunne tænke sig at blive involveret på den ene eller anden led. At møde ildsjæle, der får ting til at ske.

Søger ikke testpersoner og er ikke sikker på at jeg vil kunne finde en investor til dette projekt via et internet forum.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 18:57
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hvis ikke mødet lød kedeligt nok i forvejen så presser du også en NDA ned i halsen på folk?

Det der er et skoleeksempel på hvordan man _ikke_ får folk til at komme til sin reception, prøv sådan her istedet:

- Fortæl folk hvad DE får ud af at komme ("Du lærer noget om ny teknologi", ”Du kan tjene penge" etc)

- Fortæl folk hvad DU får ud af at DE kommer (Folk er ikke dumme ... selvfølgelig har du en interesse i det du laver, hvis du forsøger at sælge noget så sig det, du får intet af at lyve overfor folk)

- NDA'er er spild af tid og det er en ekstremt fjendtlig tone at anlægge overfor folk og det er bestemt med til at skræmme dem væk.

- Hvis du projekt virkelig står og falder på at folk holder mund (hint: Det gør det ikke) så lad være med at invitere til reception.

Fra KBH
Tilmeldt 26. Aug 11
Skrevet kl. 11:30

Hm det var da en.. behagelig måde at hjælpe en nybegynder indenfor iværksætteriet og hvad der potentielt kunne blive en kunde. Men tak for tilbagemeldingerne, så begynder jeg at få forståelse for hvordan jeg skal og ikke skal benytte Amino "Mødestedet for iværksættere og selvstændige erhvervsdrivende".

Som beskrevet i indlægget var det en spontan indskydelse at invitere aminoer til dette allerede planlagte møde.

For at fortælle om mine idéer til nogle produkter og virksomhedskonceptet.

Formålet var at finde ligesindede ildsjæle, der evt. kunne tænke sig at blive involveret på den ene eller den anden måde.

At deltagerne bedes underskrive NDA'en kunne måske tænkes at have sin helt særlige grund

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)