Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Slut med at få kolde fødder! Spar 10% på et nyt gulvtæppe eller vinylgulv hos Tæppemontøren!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Nærum
Tilmeldt 24. Aug 11
Indlæg ialt: 332
Fra  Det hemmelige rum bag reolen Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej allesammen,

Jeg har netop færdiggjort en hjemmeside for Tæppemontøren og har i den anledning fået lov til, at tilbyde Aminomedlemmerne en rabat på gulvtæpper og vinylgulve.

Tæppemontøren kører i hele Storkøbenhavn og har et bredt udvalg af tæpper og vinyl, både til privat og erhverv.

Som Amino medlem kan du lige nu spare 10% på din bestilling hos Tæppemontøren.

Gå ind på deres hjemmeside og se deres udvalg.

Bestil derefter et gratis og uforpligtende besøg af Tæppebussen og husk at skrive Amino i beskedfeltet.

Så bliver de 10% trukket fra beløbet, hvis du beslutter dig for at få nye tæpper fra Tæppemontøren.

Tilbuddet gælder til og med d. 6. november og uanset om det er til privaten eller kontoret.

Besøg af Tæppemontøren kan dog godt foregå senere end 6. november, bestillingen skal bare foretages inden.

Gå direkte til bestilling af tæppebussen.

Bemærk! Udover de 10% du kan opnå i rabat, så monterer Tæppemontøren også gratis, så længe du køber over 20m² tæppe eller vinyl. (Gælder dog ikke trapper, entreer og fuldlimning af tæpper og vinyl).

Rabatten kan ikke kombineres med andre tilbud på siden.

Med venlig hilsen

Tommy

Fra Nærum
Tilmeldt 24. Aug 11
Fra  Det hemmelige rum bag reolen Skrevet kl. 21:46

Tommy Nitz:

Bemærk! Udover de 10% du kan opnå i rabat, så monterer Tæppemontøren også gratis, så længe du køber over 20m² tæppe eller vinyl. (Gælder dog ikke trapper, entreer og fuldlimning af tæpper og vinyl).

Rabatten kan ikke kombineres med andre tilbud på siden.

Der har indsneget sig en fejl i min tekst herover!

Gratis montering gælder desværre ikke vinyl, uanset antal m².

Til gengæld, så er der også 10% rabat på deres aktuelle tilbud, så der er virkelig noget at spare!

Besøg Tæppemontørens hjemmeside.

Husk at skrive Amino i beskedfeltet, når I bestiller et besøg af Tæppebussen.

Med venlig hilsen

Tommy

Fra Lyngby
Tilmeldt 8. Sep 07
Indlæg ialt: 708
Fra  Tæpperens med fordele der forbedrer indeklimaet! TRY.dk Skrevet kl. 22:14

Et rigtigt godt tilbud Tommy. Og når tæpperne så skal have en gang tæpperens så tilbyder vi 25% rabat på alle vore priser på hjemmesiden.

BH

Lars

Fra Nærum
Tilmeldt 24. Aug 11
Fra  Det hemmelige rum bag reolen Skrevet kl. 22:32

mikmira:
Et rigtigt godt tilbud Tommy.

Hej MikMira,

Ja det er det.

Jeg havde sat pris på, at du havde spurgt først inden du hopper ind i tråden med et supplerende tilbud.

Du ville så have fået et høfligt nej, med henvisning til at det er gratis for plus-medlemmer at oprette tråde i denne kategori og at du derfor har rig mulighed for at oprette din egen.

Det er ikke for at lyde som en sur gammel tosse, for så gammel er jeg ikke endnu. Men du ved ikke om tæpperens er et af områderne de dækker og i det hele taget er det efter min mening dårlig stil at blande sig i andres tråde med relateret salg.

Med venlig hilsen

Tommy

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)