Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

StairPrice.com Nystartet tilbudssite

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København K
Tilmeldt 2. Sep 11
Indlæg ialt: 11
Fra  Stairprice.com Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle med-Aminoer

Så kom vi endelig i luften med www.stairprice.com den har været lang tid undervejs men nu er det nu. :)

Tak til alle som har bidraget med tilbud, gode råd og vejledning.

Vi vil naturligvis gerne ha lidt feedback på siden.

Er der nogen der ligger inden med en god ide til en vare vi skal sætte på, eller endnu bedre ligger inde med varer de vil ha på siden så giv os et praj.

Vi er på udkig efter alt mellem himmel og jord, det kan være tøj, vin, et digital kamera, et restuarant besøg ja det er egentlig kun fantasien der sætter grænsen.

Ha en dejlig dag derude i Aminoland.

Venlig hilsen

Anders
StairPrice.com

Fra Århus
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 49
Fra  Dencon Center A/S Skrevet kl. 21:00

Vi sælger hæve sænke borde på  kontormøbler.dk men de er nok i en væsentligt dyrere prisklasse end jeres side er sat op til.

Torben Møller

www.DenconCenter.dk

Fra København / Aalborg
Tilmeldt 25. Jan 11
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 22:50

Nu prøvede jeg med jeres biograf-tilbud, hvor der på jeres side står en maks antal, som man må købe (4stk.), men når jeg går ind for at købe - kan jeg bestille/købe 9 - burde der ikke være en kontrol her, der gjorde det umuligt? Ligeledes burde prisen ikke fortsætte ned, når min bestilling vil have opnået det første skridt på trappen, for at reflektere den pris jeg handler mig til ved at købe flere?

Har kun godt testet det, så ved ikke om det ændres efter afgivet ordre.

Fra København K
Tilmeldt 2. Sep 11
Fra  Stairprice.com Skrevet kl. 10:13

Torben Møller:

Vi sælger hæve sænke borde på  kontormøbler.dk men de er nok i en væsentligt dyrere prisklasse end jeres side er sat op til.

Hej Torben

Tak for det tilsendte.

Ja de er nok lige dyre nok til vores koncept. Smile

Venlig hilsen

Anders
StairPrice.com

Fra København K
Tilmeldt 2. Sep 11
Fra  Stairprice.com Skrevet kl. 10:52

A. Bordvik:
Nu prøvede jeg med jeres biograf-tilbud, hvor der på jeres side står en maks antal, som man må købe (4stk.), men når jeg går ind for at købe - kan jeg bestille/købe 9 - burde der ikke være en kontrol her, der gjorde det umuligt? Ligeledes burde prisen ikke fortsætte ned, når min bestilling vil have opnået det første skridt på trappen, for at reflektere den pris jeg handler mig til ved at købe flere?

Hej A. Bordvik

Tak for input - vores programmør har allerede rettet det så fra næste gang er det ikke muligt at købe mere end det maks antal som er angivet i tilbuddet. :)

Prisen rettes først når betalingen er gået igennem.

Ha en god dag.

Venlig hilsen

Anders
StairPrice.com

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 20:02
Hello,
Here is the video feedback I made you:
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)