Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Idé bliver til virkelighed - men hvordan?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Nexø
Tilmeldt 31. Oct 11
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 00:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino
Efter at have læst igennem talrige indlæg fra personer som er i samme problem som mig, tænkte jeg at jeg ville starte mit eget og første indlæg.

Jeg hedder Mark Vang, og sammen med en kammerat har jeg skabt et tøjmærke kaldet DopeLife. Vi vil gerne lave tshirts, trøjer, huer og kasketter til at starte med. Vi har lige pt. ingen intention om skulle ud at lave bukser, jakker etc. Vores baggrund er at vi begge er 18 år gamle, jeg har lige afsluttet min hhx eksamen i sommers, og han får sin eksamen til næste sommer. Vi har altid interesseret os for tøj/mode og har før snakket om at starte sit eget brand op indenfor textil branchen. 

Ideén er at vi starten med at sælge udelukkende på vores egen hjemmeside, det gør det hele en del lettere til at starte med, men det skaber også en hvis "coolness" i form af at mærket bliver mere eksklusivt. Vi har ikke oprettet en hjemmeside endnu, men vi har dog købt/reserveret domænenavnet www.dopelife.dk, så vi mangler egentlig bare opsætning af side + produkter til at sælge på siden, men de 2 ting har vi rimelig styr på. Som så mange andre nystartede tøjmærker i DK har vi lavet en facebook side, så folk får kendskab til os. Vi startede siden i midten af september, mærket blev startet d. 3 september, og idag har vi omkring 140 likes på vores side.  

Selvom om vores webshop ikke er startet endnu, har vi solgt 6 snapbacks (kasketter). Vi købte 6 snapbacks fra en amerikansk hjemmeside, hvor man kunne få brodereret sit eget logo på. Der var dog et problem, eftersom at de blev købt i USA kom vi til at skulle betale import af dem. Det blev derfor er underskudsforretning af snapbacks, men igen blev vi en smule rigere på reklamere, da de 6 snaps er købt både fra Bornholm hvor vi er fra, men også København, så vi er glade nok, alle forretninger starter jo med underskud

Vi ville dog høre om i havde kendskab til et firma der lavede snapbacks med brodering. Vi kender selv til Headzone. Og vi vil egentlig også gerne høre om der var nogle af jer der kunne anbefale et sted i DK hvor vi kunne få trykket vores tshirts og trøjer, og her snakker vi ikke om spreadshirt.dk osv. 

Henvisninger til webudviklere med templates eller bare almindelige webudviklere modtages også gerne. 

Kom gerne med feedback på projektet også. 

Med venlig hilsen

Mark Vang
Dopelife
Tel. +45 31 79 25 11
dopelifeclothing@live.dk 

Ejer af DopeLife - EST. 2011

Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 08:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder rigtig fedt at i vil starte jeres eget tøjmærke..

Når i har fået en pris på brodering af snapbacks, så prøv at regne ud hvor mange i skal købe hjem ad gangne og til hvilken pris i skal sælge dem, for at det giver overskud..

Og det samme kan i så gøre med t-shirts og trøjerne..

Derudover vil jeg anbefale jer at lave en mailadresse der ender med jeres domænenavn, da det virker langt mere seriøst end en mail som ender på "live.dk"

Mvh Tobias.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)