Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Flytning af webshop/webhotel

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. Oct 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har brug for at flytte min webshop/webhotel - hvordan gør jeg de bedst ?

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2189
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 19:03
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Du finder et seo firma som kan hjælpe dig. Det er lettere sagt end gjordt at flytte
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:37

coco5:

Jeg har brug for at flytte min webshop/webhotel - hvordan gør jeg de bedst ?

Det kommer lidt an på, hvad du mener med "flytte".

Skal den flyttes fra en webhoteludbyder til en anden? Eller skal webshoppen flytte fra et domæne til et andet?

Hvilket platform er der tale om?

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:17

Ønsker du at flytte domæne så vil jeg først og fremmest snakke med dit webhotel om dette. Herudover er der forskellige SEO mæssige ting der skal tages fat i således dit nye domæne hurtigt bliver SEO opdateret. Hertil er der et punkt i googles webmasters tools som er nyttigt.

Ønsker du at flytte webhotel fra en ydbyder til en anden men ikke skifte domænenavnet, så vil jeg anbefalde at kontakte din fremtidige webhotel udbyder da der er nogle webhotel udbydere der tilbyder at flytte din side over til deres server gratis.

Tilmeldt 31. Oct 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 23:55

Tusinde tak for input. Er blevet lidt klogere nu, det er web hotellet der skal flyttes til en ny udbyder, domæne navnet forbliver det samme - nogle gode anbefalinger på udbydere ?

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 06:26
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

coco5:

Tusinde tak for input. Er blevet lidt klogere nu, det er web hotellet der skal flyttes til en ny udbyder, domæne navnet forbliver det samme - nogle gode anbefalinger på udbydere ?

Ok, så er der i hvert fald ingen grund til at konsultere et seo-bureau, som det blev foreslået.
Valg af webhoteludbyder afhænger af mange faktorer. Er der tale om en Php/Linux eller Asp.net/Windows? Hvor mange daglige og samtidige besøgende har du og forventer du at få?
Jeg har været en god sjat af de danske udbydere af webhoteller igennem, og løb ind i skalérbarhedsproblemer med fx Surftown og UnoEuro.
Pt. bruger jeg -- og anbefaler til venner, bekendte og forretningsforbindelser -- Meebox professionelle webhoteller. Oppeitden har været sublim, performance er god (loadtider på 0,3 - 0,6 sekunder på Wordpress), og supporten personlig og kompetent. De får tit pæne ord med på vejen hér på Amino og har en rigtig fin Trustpilot-score (brugeranmeldelser).
Andre er glade for Activewebs, Pil og Solido Hosting. Men de ligger også et par prisklasser højere.
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)