Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til at skabe hjemmeside

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 4. Oct 10
Indlæg ialt: 197
Fra  BASED - Digital Bureau Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sara.

Kunne du evt uddybe hvad du ønsker på hjemmesiden - altså hvilke funktioner den skal have og evt. hvad den skal indeholde :)

Fra København
Tilmeldt 2. Dec 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 08:51

Hmm...Det der er vigtigt for mig er at det bliver en hjemmeside der kan udvikles på løbende. Min tanke er at starte med at få lavet en basisversion og så putte mere og mere på.

Det skal grundlæggende være en side hvor du går ind og får et overblik over en gruppe virksomheeder. Ideen er at virksomhederne skal kunne se hvor mange brugere der via min side klikker på "deres profil" og at brugerne af hjemmesiden kan gå ind og "rate" de forskellige virksomheder.

Fra København
Tilmeldt 2. Dec 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 08:55

Jeg er blevet anbefalet noget der skulle hedde: "ruby on rails" -er der nogen af jer der kender programmet?

Fra Horsens
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 1022
Fra  SONNURMEDIA Skrevet kl. 09:18

Sara:

Jeg er blevet anbefalet noget der skulle hedde: "ruby on rails" -er der nogen af jer der kender programmet?

Hej Sara,

Jeg udvikler i RoR. Har udviklet vinderhimlen.dk og Akasserviser, samt arbejdet på kjacobsen.dk der er bygget på RoR og flash. Synes det er rigtigt godt at bruge da det er bygget op omkring MVC modellen.

Med venlig hilsen,

Àsgeir Gunnarsson

Stifter af SONNURMEDIA  - Alt indenfor webudvikling 

Fra København / Aalborg
Tilmeldt 25. Jan 11
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 09:20

Hej Sara

Jeg ville nok anbefalde dig at bruge nogle timer på din ide i forhold til designet først, det virker som du har ideen, men mangler lidt bevis på papir omkring det. Du kan enten starte med at se en masse tutorials omkring html og hvordan man skriver en hjemmeside, men du ville nok ikke få meget lidt ud af den tid du bruger på det. 

Personligt havde jeg nok tegnet en masse diagrammer og forsøgt at lave skitser af hvordan de enkelte interfaces skulle se ud, især hvis du er forberedt på at skulle have professionel hjælp til det senere. Tror også det virker bedre hos den konsulent du skal bruge i fremtiden.

Held og Lykke. 

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)