Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad sker der, når kvalitet og discount blandes?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 149
Fra  Mulius.com Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er,

Hvordan reagerer du som person, når du ser en webshop, have produkter med store udsving i kvalitet og pris?

Sagen er den, at jeg er ved at starte en legetøjs webshop op med en forretningspartner og vi er kommet til det punkt, hvor vi skal købe flere produkter hjem - vi vil gerne udvide vores koncept. Dog er vi ikke enige om, hvordan kunderne vil reagerer på store udsving i pris og kvalitet. Derfor vil det være lækkert, hvis du vil dele dine tanker, meninger og erfaringer om dette.
På forhånd tak.

De bedste tanker Mai

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:36

jeg tror ikke gør nogle forskel dog skal der være klar forskel imellem produktbeskrivelser der forklare hvorfor det dyrere er bedre end det billige .

hvorfor mere holdbar

hvorfor mere sjovt

kan også være det indholder mere børnevenlige stoffer

kan være det er økologiske legtøj

Du skal derved gøre det meget klart hvad er forskellen på produkterne

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 21:50

Hvad sker der, når kvalitet og discount blandes?

Så får man: KvaliCount! Skype-Giggle

Sorry - kunne ikke lade være. ;-)

Jeg mener ikke det er noget problem, så længe man gør opmærksom på, at der findes begge dele på siden - f.eks. ved at det billige legetøj findes i en kategori for sig, som man kunne kalde for rode-kassen, kræmmermarked, 10-kroners marked, eller hvad man nu kan finde på, der signalerer, at disse produkter er af lavere kvalitet end resten af produkterne på siden.