Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Prof. Blogger søges

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 1078
Fra  Wellness Guiden - Selvstændig Herbalife forhandler Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu hørte jeg en del om blogs i radioen i morgens.

Så jeg kom til at tænke på, om der ikke var nogen blogger, som man kunne bestille til at blogge om en webshop, produkter eller artikler man har på sin side?

Selvfølgelig mod betaling! 

Hvad tror i priserne ville være for sådan en ydelse?

Fra København
Tilmeldt 25. Mar 10
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 11:39

Kære Martin,

Jeg kan ikke helt læse ud fra dit indlæg, om du vil have dem til at poste det på deres egen blog eller om det er til din egen webshop?

Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 1078
Fra  Wellness Guiden - Selvstændig Herbalife forhandler Skrevet kl. 11:41

Hej... Jeg tænker på bloggeren's en blog.

Fra København
Tilmeldt 25. Mar 10
Skrevet kl. 11:54

Jamen det kommer jo helt an på, hvor velbesøgt bloggen er - og hvor stort et arbejde der skal lægges i indlægget.

Når jeg bliver kontaktet vedr. sponsorerede indlæg, så lyder tilbuddet oftest på 1500 - 2000 kr - og så er der leveret billeder osv. hvor det skal omskrives, så det passer ind i bloggens univers.

Men de tilbud stammer så også fra store PR bureauer, så det er måske lidt svært at sammenligne.

For mit eget vedkommende, så vil det også i høj grad afhænge af, hvor godt emnet passer ind på min blog - og om det er noget jeg tror, mine læsere er interesserede i.

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 12:04

Nu er jeg ikke prof. blogger. Fritids blogger :)

Men jeg tager et sted mellem 50 og 300 kroner for et købt indlæg. Afhænger om det har nogen sammenhæng med min blogs indhold eller det er heeelt ved siden af. Antal ord er forskelligt men sigter altid efter minimum 400 ord i mine indlæg.

Fra København
Tilmeldt 25. Mar 10
Skrevet kl. 12:10

Kim må jeg spørge, hvordan dine besøgstal sådan ca. er?

Jeg synes nemiig, det lyder meget billigt taget i betragtning, at man for den pris både får et fint blogindlæg om sit produkt (som du selv skal bruge tid på at skrive), at man får et link til sin netbutik og at man får det hele præsenteret for alle bloggens læsere...

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 12:31

Ifb:

Kim må jeg spørge, hvordan dine besøgstal sådan ca. er?

Jeg synes nemiig, det lyder meget billigt taget i betragtning, at man for den pris både får et fint blogindlæg om sit produkt (som du selv skal bruge tid på at skrive), at man får et link til sin netbutik og at man får det hele præsenteret for alle bloggens læsere...

Lige for tiden er mine besøg 0-1 per måned. Har ikke rørt min blog i rigtig lang tid. Men var på 4500 per måned for ca 1 år siden. Så nu ville et "reklame indlæg" ligge på maks 50 kroner - næsten uanset hvad det handler om :)

Fra Hobro
Tilmeldt 17. Nov 10
Indlæg ialt: 46
Fra  VibeFM Skrevet kl. 11:25

Hej Martin,

Min private blog har et sted mellem 200-300 besøgende hver måned. Jeg vil gerne blogge for dig, men kontakt mig på e-mail (df@danielfrank.dk) - så kan vi aftale nærmere.

Daniel Frank

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)