Det lyder ikke specialt seriøst at du ikke kan være mere specifik. Vi har faktisk ikke en change for at hjælpe dig når du ikke en gang selv ved hvad du vil importere.
Ravn |
Hej AP
Jeg synes du skal tage kontakt til et speditions firma, og få tilbud fra forskellige destinationer som stykgods (LCL) - således kan du få nogle faste rater 3 måneder af gangen, og så kan du hurtigt og nemt beregne din pris uanset hvad og hvorfra du skal have varen sendt fra (stort set)
Jeg har en aftale med DSV hvor jeg har priser på 9 forskellige destinationer, fra nord til sydkina, både som 20", 40" og LCL - får når jeg så får en pris og en vægt/volume information fra fabrikkerne, kan jeg hurtigt beregne resten selv, uden og skulle forespørge hver eneste gang.
Så skal du blot huske at du har prisen på varen og hertil skal du ligge fragtomkostningen til og derefter beregne told - told satsen på de enkelte typer produkter kan du finde her: http://vita.toldskat.dk/
Så skulle du være klædt godt på, men husk det er ikke alle follk der er til at regne med hvis man stoler blindt på leverandøre fra Alibaba, så bare husk og vær kritisk - og kinesere har en tendens til bare og sige JA, men husk og spørg ind til alle detaljer, gerne et spørgsmål for meget end for lidt, og få så meget på skrift som muligt, så du har mulighed for at komme til dem bagefter hvis noget går galt.
Håber det hjælper dig lidt på vej.
Bendtsen