Hej iværksættere Jeg er i gang med at undersøge mulighederne for at importere diverse spillekonsoller og evt. andre elektroniske ting. Men da jeg er helt ny i branchen og ikke rigtig har nogen jeg kan spørge, håber jeg på at i kan hjælpe mig til ikke at blive snydt. For mit første spørgsmål går ud på hvordan jeg kan være sikker på at jeg ikke lige pludselig står uden nogen produkter, og at pengene er overført til sælgeren og ikke kan føres tilbage. Lige nu er jeg i forhandlinger med en fra Texas i USA som vil sælge mig nogle PlayStation 3. Hans minimum ordre antal er 5 stk. Mit problem er at han vil have 50% inden han sender dem, og 50% efter. Han vil gerne have betalingen over Western Union money transfer, men så vidt jeg kan se er der ingen måde hvorpå at jeg kan få pengene igen hvis han aldrig sender varene. Har i nogen forslag til hvad jeg kan gøre for at føle mig sikker? |
Hejsa.
Du kan kontakte mig på msn mk_gzone@hotmail.com jeg kan helt sikkert hjælpe dig. Jeg har selv en masse og gøre med import af elektronik fra hele verden. Kan evt give dig råd og fif :)