|
Nikolaj Dam Larsen:Hej Martin
Først og fremmest velkommen tilbage til Aalborg :) Godt at se du allerede er godt igang. Vi må lige mødes til en øl en gang.
Mht. din hjemmeside vil jeg starte med at sige godt initiativ. Mit første (og største) kritiske punkt er at jeg har svært ved at læse indholdet, bl.a. på grund af meget skift mellem forskellige fonte, tekst størrelser og farver. Det virker irriterende for læseren. En enkelt gennemgående web font ville gøre det nemmere for mig at koncentrere mig om at læse indholdet.
Som en mindre detajle, synes jeg også du skal holde sproget konsekvent på hele siden. Se lige og få oversat kommentarfeltet :)Men alt held herfra med dit nye projekt.
- Nikolaj
Hey Champ
Jeg er ude denne weekend!
Mange tak
Godt set, og ja meget enig. Det er ulempen ved at bruge andres skabelon. Når jeg er tilfreds med teksten - begynder jeg at optimere på designet. Måske dropper jeg helt Wordpress og opretter statiske sider.
Jeg tror helt jeg dropper kommentarfeltet til fordel for facebook kommentarer lige som de gør på http://heltnormalt.dk/striben/2011/10/31