Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En hjemmeside for jobsøgende

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Rejser rundt i verden
Tilmeldt 29. Oct 11
Indlæg ialt: 11
Fra  www.FraBlogTilJob.dk Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

AngryBird:

Hej Martin

Du bevæger dig ud hvor du ikke kan bunde.. jeg tager et eksemepl:

2. Et Domæne. (følger gratis med webhotellet) - Wha? Det er jo ikke helt korrekt. En Donæme koster mellem 45 kr til 99 kr, bagefter kommer et webhotel til alt mellem 99 kr til 200 kr.

Og lever du af affiliate, eller er det også bare noget ? :)

Og for satan du ligner rene dif :D

- Emil

Når man køber et webhotel for "under 300" følger domænet med. 
Al information står inde på surftown.dk før de køber - og surftown har en god forbrugerbeskyttelse.
Hvis du har en mere simpel måde at formulere det på må du meget gerne skrive detl.
Tilmeldt 29. Oct 11
Fra  www.FraBlogTilJob.dk Skrevet kl. 13:59

Nikolaj Dam Larsen:

Hej Martin

Først og fremmest velkommen tilbage til Aalborg :) Godt at se du allerede er godt igang. Vi må lige mødes til en øl en gang. 

Mht. din hjemmeside vil jeg starte med at sige godt initiativ. Mit første (og største) kritiske punkt er at jeg har svært ved at læse indholdet, bl.a. på grund af meget skift mellem forskellige fonte, tekst størrelser og farver. Det virker irriterende for læseren. En enkelt gennemgående web font ville gøre det nemmere for mig at koncentrere mig om at læse indholdet. 
Som en mindre detajle, synes jeg også du skal holde sproget konsekvent på hele siden. Se lige og få oversat kommentarfeltet :)

Men alt held herfra med dit nye projekt.

- Nikolaj

Hey Champ

Jeg er ude denne weekend!

Mange tak

Godt set, og ja meget enig. Det er ulempen ved at bruge andres skabelon. Når jeg er tilfreds med teksten - begynder jeg at optimere på designet. Måske dropper jeg helt Wordpress og opretter statiske sider.

Jeg tror helt jeg dropper kommentarfeltet til fordel for facebook kommentarer lige som de gør på http://heltnormalt.dk/striben/2011/10/31 

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 14:05

Ja nu er det sådan så jeg ikke bruger Surftown af mange gode grunde. Samt one.com de to største tabere i banchen.

Men du kunne i det mindste fortælle at et Donæme koster alt mellem 45-100 kr og et webhotel(start) koster alt mellem 1-15 kr om måneden.

- Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Glostrup
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 18:07
Arhhh Martin... Jeg ønsker hverken at konkurrere imod dig, jeg ønsker slet ikke at stjæle din idé. Smile

De fleste af de punkter jeg kommer med, er punkter jeg vil tro du sikkert har stående i din forretningsplan. Så jeg vil råde dig til at sætte dig ned, og vende tilbage til hele grundstenen i din idé. Find dine noter frem:

- brainstorm
- forretningsplan
- de små lapper (som du sikkert også har skrevet brødstykker af din idé ned på)

Når du så har alt foran dig, så find tilbage til der hvor din idé opstod. Tænk grundigt over hvad du helt præcis vil med projektet.

For der er jo slet ikke noget i vejen med din idé eller det du har lavet. Men hvis du finder kernen af den idé DU fik, så er jeg helt sikker på at du nok skal finde en masse nye ting at få med.

For mit eget vedkommende: Jeg arbejder på et projekt om Badminton. Da jeg sad og så French Open for et par dage siden, sad jeg med min brainstorm foran mig. Efter en enkelt kamp havde jeg fået skrevet 8 punkter ned. Bagefter tænkte jeg, hvordan gik det lige til? Men det har jo nok været fordi at bare sad og så spillet og koblede hjernen fra ( i forhold til alle de ting man tænker over i hverdagen)
Tilmeldt 29. Oct 11
Fra  www.FraBlogTilJob.dk Skrevet kl. 18:15

ExportInnovation:

Hej Martin,

Daniel har fat i mange af de ting jeg også har lagt mærke til... De mange skrifttper/størrelser forvirrer mig især, men jeg er også miljøskadet og bor sammen med en Grafiker....  ;-)

Jeg ville lave et stærkt indlæg på forsiden med nogle af de ting Daniel nævner... noget der viser din passion for emnet ...Du nævner passion... så skriv om den først, hvorfor gør du det, hvorfor eksisterer den, hvad er din erfaring og hvad er der i det for læseren at læse Bloggen....

Så kan det tekniske ligge under dine hovedpunkter....

Hvis du mangler lidt omkring dit hvorfor, så brug evt. 10. min. på Simon Sinek´s Video fra TED og forstå hans model, de er godt givet ud - det lovet jeg. Hans bog er i øvrigt også forrygende.

Når det er sagt, er jeg ikke i tvil om det er en god ide du har...

Den er jo senest bekræftet af gutten i Ålborg der fik job ved at skrive om Jobcenterets latterlige aktiveringer og pjat på sin Blog, som nu muligvis bliver til en Sitcom....

/

Mange tak

De mange skrifttper/størrelser forvirrer 

Ja, helt sikkert. Designet bliver forbedret når teksten er blevet bedre.

så skriv om den først, hvorfor gør du det, hvorfor eksisterer den

Det er fedt du nævner Simon Sinek. På min facebook profil nævner jeg han som en af mine ynglingsforfattere. Jeg er gået helt amok med den type bøger:

• Start with Why
  • Innovation Secrets of Steve Jobs
  • Spin Selling
  • Delivering Happiness
  • How to Win Friends & Influence People
  • Buyology
  • The Happiness Advantage

Problemet med at starte med det på forsiden er: Ud over min egen mor, er NYE besøgende totalt ligeglade med HVORFOR jeg har lavet hjemmesiden. Det er MEGET sjældent at man får mere end 5 sekunder af en besøgendes tid, hvis den besøgende ikke kender svaret på spørgsmålet: "Hvad får JEG ud af det".

Du har selvfølgelig ret. START WITH THE WHY - kan du give et konkret eksempel på en succesful hjemmeside der starter med at beskrive HVORFOR de før som de gør?

gutten i Ålborg der fik job ved at skrive om Jobcenterets latterlige 

Mener du dagpengeland.dk? Jeg har fået den anbefalet ... men har ikke haft tid til at læse bloggen.

Endnu en gang mange tak for din tid.

Martin Carlsson

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 20:59
Hello,
Here is the video feedback I made you:
Side 2 ud af 2 (16 indlæg)