Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En hjemmeside for jobsøgende

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Rejser rundt i verden
Tilmeldt 29. Oct 11
Indlæg ialt: 11
Fra  www.FraBlogTilJob.dk Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:28

En okay siden Smile

Dog alt hvad der i  videoer af forklaringer er der ikke en forklaring om i tekst og grafik , det er jo godt at få en viden på flere måder , det giver også indhold til søgemaskinerne , du kunne lave en ordbog omkring hjemmeside og forklare alle ord og ting man skal huske når får en hjemmeside.

Dette ekstra teksterskaber en links struktur da hver gang du nævner et kerne linker du du til den side og starter med h1 omkring dette kerne .

Mangler også lidt info hvem er artikler forfatter, der er kort et par linjer.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 29. Oct 11
Fra  www.FraBlogTilJob.dk Skrevet kl. 14:25

Mange tak Michael 

Virkelig god ide med ordbogen og ekstra forklaring til videoerne.

Mht. mere info om forfatteren. Ved du hvad besøgende ønsker at vide?

Fra Glostrup
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 22:44

Hej Martin

Jeg vil meget gerne lidt feedback på din fine hjemmeside. Først og fremmest synes jeg, at det er super fedt at du vil gøre noget ved et så stort problem som arbejdsløs. For JA det har virkelig taget overhånd.

Ved første øjekast, blev jeg sindsygt overvældet af alt den tekst der er. Men efter, at have klikket lidt rundt på siden, og havde set dine videoer, var det som om at det var mere overkommeligt.

Jeg tror umiddelbart at det ville gavne dig rigtigt meget, hvis du gjorde dine 4 menu-punkter kortere. Eller delte dem op på en anden måde. Desuden har dem dine menu-punkter til at stå på forsiden 2 gange. En gang burde være nok i mine øjne Smile

Det eneste der virkelig irriterede mig på din side, er på siden "Såden opretter du en hjemmeside". Der er hele 4 henvisninger til surftown... Det virker virkelig som om at de har stillet krav til dig. Jeg synes at det er fint at henvise til dem, som du gør i starten. Men jeg synes det bliver for meget det andet.

Eftersom det, at miste sit job, eller arbejdsløshed generelt fylder SÅ meget i vores hverdag. Så kunne det være virkelig rart at du måske brugte 5-10 min. på at få noget mere baggrunds-stof på din hjemmeside.

- Hvad er det du vil med siden?
- Hvad skulle jeg som læser gerne få ud af det?
- Hvad er din personlige erfaring?

Nogle af tingene har du med. Men der er for mig ikke nok kød på, eller dybde i. Du virker til at være en super god sælger. For du har korte præcise sætninger. Smile

Jeg håber ikke at du tager dette som værende kritik af din side. For det er det bestemt ikke. Det er bare nogle gode råd. Sådan som jeg (som mulig bruger) ser siden.

De bedste hilsner

Daniel

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 22:58

Hej Martin

Du bevæger dig ud hvor du ikke kan bunde.. jeg tager et eksemepl:

2. Et Domæne. (følger gratis med webhotellet) - Wha? Det er jo ikke helt korrekt. En Donæme koster mellem 45 kr til 99 kr, bagefter kommer et webhotel til alt mellem 99 kr til 200 kr.

Og lever du af affiliate, eller er det også bare noget ? :)

Og for satan du ligner rene dif :D

- Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Nov 10
Indlæg ialt: 174
Fra  Excolo Solutions Skrevet kl. 23:12

Hej Martin

Først og fremmest velkommen tilbage til Aalborg :) Godt at se du allerede er godt igang. Vi må lige mødes til en øl en gang. 

Mht. din hjemmeside vil jeg starte med at sige godt initiativ. Mit første (og største) kritiske punkt er at jeg har svært ved at læse indholdet, bl.a. på grund af meget skift mellem forskellige fonte, tekst størrelser og farver. Det virker irriterende for læseren. En enkelt gennemgående web font ville gøre det nemmere for mig at koncentrere mig om at læse indholdet. 
Som en mindre detajle, synes jeg også du skal holde sproget konsekvent på hele siden. Se lige og få oversat kommentarfeltet :)

Men alt held herfra med dit nye projekt.

- Nikolaj

Nikolaj Dam Larsen, selvstændig med Excolo Solutions
Professionel .NET web udvikling og konsultation. 

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 23:12

Hej Martin,

Daniel har fat i mange af de ting jeg også har lagt mærke til... De mange skrifttper/størrelser forvirrer mig især, men jeg er også miljøskadet og bor sammen med en Grafiker....  ;-)

Jeg ville lave et stærkt indlæg på forsiden med nogle af de ting Daniel nævner... noget der viser din passion for emnet ...Du nævner passion... så skriv om den først, hvorfor gør du det, hvorfor eksisterer den, hvad er din erfaring og hvad er der i det for læseren at læse Bloggen....

Så kan det tekniske ligge under dine hovedpunkter....

Hvis du mangler lidt omkring dit hvorfor, så brug evt. 10. min. på Simon Sinek´s Video fra TED og forstå hans model, de er godt givet ud - det lovet jeg. Hans bog er i øvrigt også forrygende.

Når det er sagt, er jeg ikke i tvil om det er en god ide du har...

Den er jo senest bekræftet af gutten i Ålborg der fik job ved at skrive om Jobcenterets latterlige aktiveringer og pjat på sin Blog, som nu muligvis bliver til en Sitcom....

/

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:29

MartinCarlsson:

Mange tak Michael 

Virkelig god ide med ordbogen og ekstra forklaring til videoerne.

Mht. mere info om forfatteren. Ved du hvad besøgende ønsker at vide?

hvad har du taget af uddannelse og kursuser og andet omkring emmet på din hjemmeside

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra frederiksberg
Tilmeldt 2. Mar 10
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 12:56

God ide men der er jo masser af communities med den slags linkedin   branchout etc.

Ikke for st skyde din ide ned absolut ikke men ser sværheden i at få andre med på den.

Good luck med det hele *s*

Chanette

Tilmeldt 29. Oct 11
Fra  www.FraBlogTilJob.dk Skrevet kl. 13:42

Daniel Miltoft Rasmussen:

Hej Martin

Jeg vil meget gerne lidt feedback på din fine hjemmeside. Først og fremmest synes jeg, at det er super fedt at du vil gøre noget ved et så stort problem som arbejdsløs. For JA det har virkelig taget overhånd.

Ved første øjekast, blev jeg sindsygt overvældet af alt den tekst der er. Men efter, at have klikket lidt rundt på siden, og havde set dine videoer, var det som om at det var mere overkommeligt.

Jeg tror umiddelbart at det ville gavne dig rigtigt meget, hvis du gjorde dine 4 menu-punkter kortere. Eller delte dem op på en anden måde. Desuden har dem dine menu-punkter til at stå på forsiden 2 gange. En gang burde være nok i mine øjne Smile

Det eneste der virkelig irriterede mig på din side, er på siden "Såden opretter du en hjemmeside". Der er hele 4 henvisninger til surftown... Det virker virkelig som om at de har stillet krav til dig. Jeg synes at det er fint at henvise til dem, som du gør i starten. Men jeg synes det bliver for meget det andet.

Eftersom det, at miste sit job, eller arbejdsløshed generelt fylder SÅ meget i vores hverdag. Så kunne det være virkelig rart at du måske brugte 5-10 min. på at få noget mere baggrunds-stof på din hjemmeside.

- Hvad er det du vil med siden?
- Hvad skulle jeg som læser gerne få ud af det?
- Hvad er din personlige erfaring?

Nogle af tingene har du med. Men der er for mig ikke nok kød på, eller dybde i. Du virker til at være en super god sælger. For du har korte præcise sætninger. Smile

Jeg håber ikke at du tager dette som værende kritik af din side. For det er det bestemt ikke. Det er bare nogle gode råd. Sådan som jeg (som mulig bruger) ser siden.

De bedste hilsner

Daniel

Hej Daniel

Ved første øjekast, blev jeg sindsygt overvældet af alt den tekst der er.

> Jeg arbejder meget på at få så lidt tekst så muligt – hvis du har en ide til hvad der kan forkortes eller slettes vil jeg meget gerne høre det!

Jeg tror umiddelbart at det ville gavne dig rigtigt meget, hvis du gjorde dine 4 menu-punkter kortere.

> Igen, har du en ide til hvad jeg ellers kan kalde dem – som stadigt beskriver hvad der står på siden?

Desuden har dem dine menu-punkter til at stå på forsiden 2 gange. En gang burde være nok i mine øjne

> Det står faktisk 3 gange ;) Hjemmeside besøgende er som børn med ADHD – hjemmesiden er (forsøgt) bygget op til at guide den besøgende i den rigtige retning. Desværre klikker besøgende væk med det samme de ikke kan finde videre til næste side.

Der er hele 4 henvisninger til surftown...

> Ja, det er lidt Frank Kern :) dem der ved mere om copy på internettet end jeg, anbefaler det ... så jeg vil vente og se hvad google analytics siger.

Eftersom det, at miste sit job, eller arbejdsløshed generelt fylder SÅ meget i vores hverdag Så kunne det være virkelig rart at du måske brugte 5-10 min. på at få noget mere baggrunds-stof på din hjemmeside.

> Har du ideer til flere artikler? – Du kunne jo selv oprette en hjemmeside – så kunne jeg linke til den.

Du virker til at være en super god sælger. For du har korte præcise sætninger.

> Jeg arbejder meget på at gøre det så let som muligt for den besøgende. Så, mange tak.

> Mange tak for din feedback og din tid.

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)