Daniel Miltoft Rasmussen:
Hej Martin
Jeg vil meget gerne lidt feedback på din fine hjemmeside. Først og fremmest synes jeg, at det er super fedt at du vil gøre noget ved et så stort problem som arbejdsløs. For JA det har virkelig taget overhånd.
Ved første øjekast, blev jeg sindsygt overvældet af alt den tekst der er. Men efter, at have klikket lidt rundt på siden, og havde set dine videoer, var det som om at det var mere overkommeligt.
Jeg tror umiddelbart at det ville gavne dig rigtigt meget, hvis du gjorde dine 4 menu-punkter kortere. Eller delte dem op på en anden måde. Desuden har dem dine menu-punkter til at stå på forsiden 2 gange. En gang burde være nok i mine øjne 
Det eneste der virkelig irriterede mig på din side, er på siden "Såden opretter du en hjemmeside". Der er hele 4 henvisninger til surftown... Det virker virkelig som om at de har stillet krav til dig. Jeg synes at det er fint at henvise til dem, som du gør i starten. Men jeg synes det bliver for meget det andet.
Eftersom det, at miste sit job, eller arbejdsløshed generelt fylder SÅ meget i vores hverdag. Så kunne det være virkelig rart at du måske brugte 5-10 min. på at få noget mere baggrunds-stof på din hjemmeside.
- Hvad er det du vil med siden?
- Hvad skulle jeg som læser gerne få ud af det?
- Hvad er din personlige erfaring?
Nogle af tingene har du med. Men der er for mig ikke nok kød på, eller dybde i. Du virker til at være en super god sælger. For du har korte præcise sætninger. 
Jeg håber ikke at du tager dette som værende kritik af din side. For det er det bestemt ikke. Det er bare nogle gode råd. Sådan som jeg (som mulig bruger) ser siden.
De bedste hilsner
Daniel
Hej Daniel
Ved første øjekast, blev jeg sindsygt overvældet af alt den tekst der er.
> Jeg arbejder meget på at få så lidt tekst så muligt – hvis du har en ide til hvad der kan forkortes eller slettes vil jeg meget gerne høre det!
Jeg tror umiddelbart at det ville gavne dig rigtigt meget, hvis du gjorde dine 4 menu-punkter kortere.
> Igen, har du en ide til hvad jeg ellers kan kalde dem – som stadigt beskriver hvad der står på siden?
Desuden har dem dine menu-punkter til at stå på forsiden 2 gange. En gang burde være nok i mine øjne
> Det står faktisk 3 gange ;) Hjemmeside besøgende er som børn med ADHD – hjemmesiden er (forsøgt) bygget op til at guide den besøgende i den rigtige retning. Desværre klikker besøgende væk med det samme de ikke kan finde videre til næste side.
Der er hele 4 henvisninger til surftown...
> Ja, det er lidt Frank Kern :) dem der ved mere om copy på internettet end jeg, anbefaler det ... så jeg vil vente og se hvad google analytics siger.
Eftersom det, at miste sit job, eller arbejdsløshed generelt fylder SÅ meget i vores hverdag Så kunne det være virkelig rart at du måske brugte 5-10 min. på at få noget mere baggrunds-stof på din hjemmeside.
> Har du ideer til flere artikler? – Du kunne jo selv oprette en hjemmeside – så kunne jeg linke til den.
Du virker til at være en super god sælger. For du har korte præcise sætninger.
> Jeg arbejder meget på at gøre det så let som muligt for den besøgende. Så, mange tak.
Jeg håber ikke at du tager dette som værende kritik af din side. For det er det bestemt ikke. Det er bare nogle gode råd. Sådan som jeg (som mulig bruger) ser siden.
> Mange tak for din feedback og din tid.