Hej alle! Da jeg er rigtig godt igang med min Facebook side, med 280 medlemmer, kan I nu få mulighed for, at få markedsføring på Facebook siden. Jeg opretter en konkurrence på Facebook siden Dulleshoppen.dk, hvor jeg præsenterer dit firma + den præmie, du har valgt at sponsorere med. Det er HELT op til dig, hva du ønsker at sponsorere med. Intet er for stort/småt. Eventuelt opretter jeg en begivenhed, hvor du får mere synlighed for din virksomhed. Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte mig. Mvh Simone |
Hej Malene.
Vil du reklamere for andres produkter på din Facebook side "dulleshoppen.dk"? Bare af ren nysgerrighed, hvorfor? Jeg tror du vil få langt mere ud af, at have fokus på din egen shop, samt reklamere for dine egne produkter. Dine fans har trykket "synes godt om" dulleshoppen.dk ikke xxx.dk's billige underbukser man kan vinde.
Jeg tror det vil have dårlig indflydelse på dine fans. Jeg ved ihvertfald fra andre sider, der pludselig reklamere for andres produkter / reklamer eller andre FB sider, at folk ofte kommer med negativ respons.
Jeg har en facebook side tilknyttet min webshop med 2000+ fans. Jeg ville aldrig begynde at reklamere for andres produkter.
Har jeg forstået dit indlæg helt forkert? For så beklager jeg :)
Mvh
Martin