Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sponsorering af præmie til konkurrence på min Facebookside

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Svendborg
Tilmeldt 28. Nov 10
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 12:19 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle!

Da jeg er rigtig godt igang med min Facebook side, med 280 medlemmer, kan I nu få mulighed for, at få markedsføring på Facebook siden.

Jeg opretter en konkurrence på Facebook siden Dulleshoppen.dk, hvor jeg præsenterer dit firma + den præmie, du har valgt at sponsorere med.

Det er HELT op til dig, hva du ønsker at sponsorere med. Intet er for stort/småt.

Eventuelt opretter jeg en begivenhed, hvor du får mere synlighed for din virksomhed.

Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte mig.

Mvh

Simone

Kro i hjertet af Fyn til salg.. Kauslunde Kro med mange muligheder!

www.Kauslunde-kro.dk

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 12:36 | Låst

Hej Malene.

Vil du reklamere for andres produkter på din Facebook side "dulleshoppen.dk"? Bare af ren nysgerrighed, hvorfor? Jeg tror du vil få langt mere ud af, at have fokus på din egen shop, samt reklamere for dine egne produkter. Dine fans har trykket "synes godt om" dulleshoppen.dk ikke xxx.dk's billige underbukser man kan vinde.

Jeg tror det vil have dårlig indflydelse på dine fans. Jeg ved ihvertfald fra andre sider, der pludselig reklamere for andres produkter / reklamer eller andre FB sider, at folk ofte kommer med negativ respons.

Jeg har en facebook side tilknyttet min webshop med 2000+ fans. Jeg ville aldrig begynde at reklamere for andres produkter.

Har jeg forstået dit indlæg helt forkert? For så beklager jeg :)

Mvh
Martin

Fra Svendborg
Tilmeldt 28. Nov 10
Skrevet kl. 12:42 | Låst

Hej Martin.

Selvfølgelig vil der komme præmier med mine varer senere, dog er det for dyrt for mig, at udlodde Hair Extensions.

Derfor giver jeg andre iværksættere muligheden for at markedsføre sig på siden, og jeg har indtil videre kun fået positiv respons fra sponsorere såvel medlemmer.

Jeg er god til, at skrive en tekst sammen med præmien, så folk ikke lige pludselig bliver harme over "eeej, det er jo bare reklame", for jeg præsenterer jo præmien og virksomheden med en kort, fangende tekst.

Folk er VILDE med konkurrencer, og jeg føler jo også, at jeg både støtter sponsoren, men også giver medlemmerne en god oplevelse :-)

Det eneste du har misfrostået, er at jeg hedder Simone og ikke Malene.. thi hi ;D

Mvh

Simone

www.Kauslunde-kro.dk

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 12:50 | Låst

Hej Malene Simone :) - Aner ik lige hvor jeg var, beklager :)

Det rigtigt at folk er vilde med konkurrencer og gratis produkter, den er jeg helt med på. Jeg holder selv konkurrencer om produkter hver Søndag, hvor folk skal trykke "synes godt om" dog er det vist ikke engang tilladt at afholde disse konkurrencer, så vidt jeg har læst mig frem til.

Men hvis det har positiv effekt, så skal man da fortsætte :)

Held og lykke

Mvh
Martin

Fra Svendborg
Tilmeldt 28. Nov 10
Skrevet kl. 12:53 | Låst

Hej Martin

Det går skam nok ;-)

Nej, det er vist ikke helt stuerent, men det er squ den eneste måde, man får flere medlemmer og kunder i biksen - sådan er det bare :-)

Hvis det skulle ende med, at folk finder konkurrencer negative, vil det selvfølgelig stoppe, men indtil nu ser det ud til, at folk er glade for konkurrencerne :-)

God lørdag!

Mvh

Simone

www.Kauslunde-kro.dk

Fra Svendborg
Tilmeldt 28. Nov 10
Skrevet kl. 18:48 | Låst

www.Kauslunde-kro.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)