Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan markedsfører jeg bedst muligt mit nyhedssite

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 00:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg kunne godt bruge et par gode råd, til hvordan jeg bedst muligt får trukket kvalitativ trafik til min nye hjemmeside Appnyt.dk. Det er jo et nyhedssite, så jeg skal gerne på sigt kunne generere trafikken selv, men lige nu kender ingen til Appnyt, Google indekserer løs, men det tager lang tid før jeg får placeringer der virkelig gir god trafik.

Hvad gør jeg bedst for at udbrede budskabet om min sides eksistens?
Jeg poster naturligvis alt på Facebook og har en gruppe som jeg lokker rub og stub ind i J Jeg har efter bedste evne forsøgt at søgemaskine optimerer sitet, udover det har jeg intet gjort, men er klar til det, vil bare gerne gøre det der er bedst.

Lidt om sitet: Der er tale om et nyhedssite der på nuværende tidspunkt formidler Apple nyheder og anmelder spil og programmer til Apples håndholdte enheder. Det er meningen at Appnyt.dk på sigt også skal dække Android og Microsoft/Nokia segmentet. Kigger vi lidt længere ud i tiden skal der vækkes liv i mit andet domæne AppTv.dk, samme stof, men med vægt på video episoder/anmeldelser.

Side spørgsmål: Jeg har været i luften i ca. 2 måneder, Webmaster tools melder om 27.000 sidevisninger / 1.000 klik pr. måned. Er jeg utålmodig hvis jeg syntes det går langsomt, eller kan jeg godt være tilfreds med de tal?

Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Sep 11
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 05:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Den måde du sikkert nemmest tiltrækker flere besøgende til din hjemmeside, er ved at deltage aktivt i debatter, hvor emnet relatere til emnet på din hjemmeside, og hvor du har mulighed for at have i links i dit signatur.

Du kunne også kontakte nogle ejere af blogs indenfor dit emne, og spørge om du kunne få lov at skrive et gæsteindlæg til bloggen, selvfølgelig mod at du får lov at linke til din egen hjemmeside.

Bliv ved med at skrive en masse gode artikler på din hjemmeside, så der altid er nyt indhold til de brugere der kommer tilbage.

Jeg synes at de er flot gået med 27.000 sidevisninger på en måned.

Fra Tjenester.dk
Tilmeldt 12. Jun 11
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Du er velkommen til at skrive gasteindlag pa

E-Nyhederne opret en bruger og du kan lave indlag med det samme med links retur til dit site

Billige seo pakker

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej! 

Der er jo tonsvis af måder du kan markedsføre dig på. 

Giv den gas med Facebook! - Jeg ved godt du allerede gør det, men mon ikke du kan give den lidt mere gas? Konkurrencer f.eks.

SEO - Hvis du ikke er 100% tilfreds med dit SEO, så snak med en ekspert, det kan tit betale sig at købe noget SEO der sparker røv, fremfor at lave noget middelmådigt selv.

Adwords - Sørg for at ramme de ord som har betydning for din målgruppe.

Mht. dine tal så synes jeg bestemt ikke du skal synes det går langsomt, synes faktisk det er ganske fornuftigt :-) Tålmodighed, tålmodighed!

Venligst 

Ebbe Hansen

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 540
Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)