Hej alle. er der nogle som kan finde ud af at bruge sådan en pot file på et plugin ? Jeg kan simpelthen ikke få det til at virke. Den er bygget rigtigt op jf. nettet også har jeg bare lagt den ind i plugin mappen. Er der nogle som ved hvad jeg gør forkert ? På forhånd tak. |
.POT - oversættelsesfil wordpress
- 1
|
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn
Hej min ven. Nu spørger jeg nok dumt. Hele wordpress siden er på dansk. Men jeg har installeret et plugin på engelsk. Det er dette plugin jeg har oversat i poedit, hvorefter jeg prøver at oplade filen. Skal jeg ændre yderligere i header filen på den normale del eller ?
På forhånd tak |
Det er vigtigt at du gemmer den som "da_DK" men er det ikke .po og .mo filer som wordpress bruger? http://codex.wordpress.org/Translating_WordPress#gettext_files |
Hej Der skal muligvis rettes i selve pluginet for det virker skriv til mig pa pm hvis jeg skal se pa det for dig Lars |
Billige seo pakker
bør der ikke skulle! Det hvis plugin'et allerede bruger oversættelses filer er det sat text_domain op, og man skal bare smide .mo og/eller .po filen op med sprogkoden da_DK.mo/.po (kan ikke huske forskel på de 2).. |
Jeg vil rigtigt gerne modtage lidt hjælp fra dig hvis tilbuddet stadig gælder :). I så fald hvordan griber vi det an :) |
Hey Next man, Click on the link in my post or go here --> get 2 hours free assistantce with wordpress |