Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af virksomhed: Billigbraende.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Efter lange overvejelser, har jeg nu besluttet, at sælge mit domæne, www.billigbraende.dk. Det er ganske godt besøgt, og når jeg selv skal sige det, et genialt domænenavn, hvis du har planer om at etablere dig indenfor handel med energi, brænde, træpiller, briketter m.v.

Jeg driver selv en shop med handel af ovenstående produkter på B-T-C markedet, men grundet tidsmangel, er jeg nødt til at indstille aktiviteterne.

Derfor ville det glæde mig meget, om andre kunne få glæde af mine anstrengelser. 

Jeg oplever, at der er en stor interesse blandt private kunder om opvarmning af boliger med CO2-neutral energi, hvilket er det, det handler om.

For den rette person, er der store muligheder. Branchekendskab er ingen betingelse, men naturligvs en fordel.

Jeg ser frem til at høre fra dig, hvis du er interesseret.

Venlig hilsen

Henrk.

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 21:02
Prøv evt. lykken på den helt nye virksomhedsbørs - rigtig mange får en del henvendelser derinde, og der er nu mere end 100 virksomheder til salg ;-)

// Jesper Skov

Fra Østerbro
Tilmeldt 28. Dec 05
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 07:53
Hej Henrik

Virksomhedsbørsen er genial. Prøv lykken.

Du er også meget velkommen til at sætte den til salg på www.webshop4sale.dk - der er KUN webshops, så forbrugeren går ikke galt i byen.

Det er ganske gratis og tager 1-2 minutter at oprette sig.

Mvh

IK

Blogger & Tekstforfatter

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)