Endnu flere billeder af referencer, underbygget med kommentare fra kunden, tidshorisont osv.
Præsentation af jeres medarbejdere, men en mini-profil - er de muremster eller lærlig - 5, 10 eller 15 års erfaring.
Månedens opgave, hvor I skriver om en opgave fra A-Å, tager masser af billeder og have bemærkninger fra kunden ind også - gerne også lidt små-kritiske så i virker saglige. Lav dette hver måned, og derved vil der lige så stille komme mere og mere relevant indhold på siden. Om 2 år har i 24 cases at vise frem - det vil give troværdighed.
Udtrykket af jeres hjemmeside skal være mere seriøst - få hivet en grafik ind over der kan give jer et mere rent design.
Fortæl hvad kunden selv må lave, kom med små gode guides i at løse de små mure problemer, hvis de bruger dem og det går godt - så når de har et større problem i fremtiden så gæt selv hvor de ringer først.
Gør det let at bestille en opringning eller modtage et tilbud - hvor man bare lige skal taste navn og nr. ind...
Det var lige lidt løst krudt, ved ikke om det satte nogen tanker igang. Så lige I kom fra Holstrebro og kom til at tænke på en af mine gamle kunder www.hegnssnedkeren.dk (designet var lækkert fra 2½ år siden).
Mange tak! Der var nu ikke så meget løst krudt i det. Mange af de ting du skriver kan jeg godt bruge. Det er i hvert fald anderledes end de andre murer jeg kender
her i omegnen. hehe.
Hvad angår cases kan jeg begynde, at samle op på det. For da jeg talte efter har jeg 52 skrevne fakturaer liggende i mit regnskab.
Skal bare finde en til, at hjælpe med at lave selve siden. For jeg kan ikke selv lave grafik der er smart nok hehe.
Jeg vil lige lufte en anden ide. Jeg tænker på, at lave et tilbud eller man kunne kalde det et service tilbud. til eksisterende og nye kunder, at man ville som en service eller måske abonnement. Ville gå deres hus igennem for evt. tiltrængt reparation. Således at det bliver gjort 1 gang om året for eks. Og at man så på denne måde kunne følge op på kundekontakt. Her kunne man så komme til at tænke på at. Ja Ja ham det siger han sq bare for at få noget arbejde hos os. Dette ligger der selvfølgelig også i kortene. Men at hvis man var tilmeldt denne ordning fik en rabat på arbejdet for at bruge samme håndværker.
Dette er bare en ide, som ikke er færdig gennemtænkt endnu. EVT forslag hehe
Madsen det ville ikke være andet end genialt. Gør lige som ved cykelkøb at når de køber en cykel så sig til dem at de har et tjeck 3 måneder og 12 måneder efter hvor du lige køre forbi når du alligevel er i kvarteret.... når de 12 måneder er gået spørg du så om du må tilmelde din service ordning og så køre showet ellers bare.
Jeg har lavet et lignende system, bare i mit shop system, hvor kunder automatisk får en email syv dage efter vi har afsendt ordren. Du gør bare på samme måde - bare med 90 og 365 dage - og kydser lige af hvad det er for en type opgave du har lavet. Hvis det er noget med "Dit" eller "Dat" - får de 3 råd om hvordan de vedligeholder "Dit" eller "Dat" - får det hele til at køre over email så der er minimale omkostninger og tidsforbrug på det.
Min svigerfar er murermester og jeg har hjulpet ham lidt med dette design http://www.frankskjoldborg.dk/ . Jeg lavet ikke design for andre så jeg prøver ikke på at sælge dig noget. Jeg synes selv at ''mursten looket'' er ret cool. Måske kunne det inspirere dig eller din designer til at lave noget lignende - uden at kopiere mit design naturligvis.
Det er en underlige branche - murerbranchen - svigerfar er ikke interesseret i flere kunder, han har rigeligt at lave som det er nu. En gammel ''trafik luder'' som mig har lidt svært ved at ''komme ind i'' denne tankegang - alle de sites jeg driver vil jeg gerne have så meget trafik på som overhovdet muligt.
Løsningsforslag:
Discount løsningen til nærrige håndværkere: Få lavet et template i Indien - prisside US $100
Løsningen til håndværkerene der har kassen for tiden - ring til en dansk designer. Priser fra 5000 kr og opefter.