Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samarbejdspartner med designbaggrund søges i Danmark til ekslusive keramik, bambus og tekstil varer fra Vietnam.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Hanoi
Tilmeldt 28. Oct 11
Indlæg ialt: 37
Fra  ME-Consult Asia Skrevet kl. 09:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er bosiddende i Vietnam og laver kvalitetskontrol på eksklusive keramik, bambus og teksilvarer produceret i Hanoi området. Der er tale om meget høj kvalitet. Jeg søger kontakt til etablerede designere, ny-uddannede designere mm. der ønsker at få produceret deres produkter her i Vietnam. Jeg står for kvalitetskontrol, logostik, mm. og du/I står for modtagelse og distribution/salg af varene i Danmark.

Har på nuværende tidspunkt 3 store anerkendte danske designere som kunder.

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 09:31

Hej Mek

Kan du skrive lidt mere om dine produkter og dit setup i en PB.

Vi er et sourcing firma, som arbejder med flere kendte brands, samt også har en designer tilknyttet - vi har samtidig allerede etableret distribution.

Håber og få lidt mere info fra dig.

Bendtsen

Fra Hanoi
Tilmeldt 28. Oct 11
Fra  ME-Consult Asia Skrevet kl. 09:55

Hej Bendtsen

Mine produkter rækker langt:

Keramik: krus, fade, kander, stel, te og kaffe kander, salatskåle, mm. i diverse special design. Har mit eget lille design ellers kommer designet altid fra kendte eller ny-uddannede designere. Rå keremik, glaseret og en kombination af begge!

Bambus: Alt i bambus; kurve, avisholdere, flet, brødkurve, poser lavet af genbrugs materiale.

Tekstil: ALT! Tørklæder, sengetæpper, pudebetræk, sengetøj, duge, mm.

Alle producenter er fairtrade godkendt, og der er garanti for at der ikke finder børnearbejde sted. såvel keramik som tekstil producenten er støttet af Danida!

Jeg søger flere deignere, eller nogle at samarbejde med - er du interesseret? - da jeg gerne vil have større volumen og flere containere afsted om året!

Alt kan næsten lade sig gøre, og fortsat har alt været af fineste kvalitet. Har brugt langt tid på at finde de rette leverandører, da der findes mange dårlige herude. Derfor er prisen måske 1 dollar mere pr. item, men det er det værd i længden!

Vil også meget gerne høre mere om jeres koncept!

MEK

Fra Hedensted
Tilmeldt 16. Sep 07
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 10:13

Hej

Har læst dit spændende indlæg.

Forstår jeg dig rigtigt hvis det er samarbejdspartnere / designere som ønsker at producere i Vietnam du søger? Det kan jeg ikke hjælpe dig med.

Er du interesseret i at samarbejde med et salgsfirma i DK? Og på den måde øge volumen.

Vi har også kontakter inden tekstil / sko branchen - kender du nogen sko producenter som laver som i en rigtig god kvalitet, kvaliteter vi kender i DK

HDam

Fra Hanoi
Tilmeldt 28. Oct 11
Fra  ME-Consult Asia Skrevet kl. 11:52

Hej!

Det er helt klart primært designere/samarbejdspartnere jeg søger på nuværende tidspunkt. Det forrretningsmæssige område som logistik, kvalitetskontrol mm. har jeg styr på.

Den keramik kollektion, jeg selv har deignet sælger rigtig godt i flere lande, men der skal en større volumen og flere produkter til. Desværre er jeg svag på det design mæssige område, og har ikke fingeren nok på pulsen til at være up-front! Derfor søger jeg designere og gerne ny-udannede, der gerne vil have en produktion igang til fornuftige penge, men samtidig en super kvalitet!

Når det kommer op og køre, for det ved jeg det gør!, vil det da helt klart, være en mulighed at samarbejde med et salgsfirma i Dk. Hvilke produkter har I på nuværende tidspunkt og hvor er I inde? Taler vi store kæder eller eksclusive butikker?

Vedr. skobranchen har jeg ikke kendskab til nogen herude, men de findes helt sikkert! Når du siger tekstil, taler vi tøj eller er det også "home-collection"?, som jeg har flere i gang med. Det bliver jo mere og mere in, at designere har deres egen home collection, og der er det perfekt at kunne kombinere keramik og bambus til eks. bad og køkken samt  tekstiler, som sengetøj, puder, håndklæder mm.

Hvis du kommer i kontakt med designere, der kunne være interesseret og vi kan bruge dig, som salgsled, ja, så er der oplagt en mulighed!

Marianne

Tilmeldt 24. Jul 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:33
Hej Mek

Jeg ved godt at denne debat er noget gammel, men blev alligevel lidt nysgerrig da jeg faldt over nogle af dine debat opslag. Har forsøgt at finde din mail adresse, dog uden held, så nu prøver jeg her.

Jeg er en pige på 24, som blev bachelor fra Kunstakademiets Arkitektskole her i juni måned. Jeg har planer om at skulle et par måneder til Vietnam her i efteråret, for at få lidt luftforandring inden jeg fortsætter på min kandidat.

Jeg interesser mig meget for mode og indretning, og har bl.a været på Krabbesholm Højskole hvor jeg havde produktdesign som hovedfag og har derudover deltaget i et par smykkekurser, da jeg også har overvejet meget at starte på guldsmeduddannelsen, men på grund af mangel på lære/elevplader sat det lidt til side.

Jeg ville derfor høre om i evt. havde brug for et par ekstra hænder i et par måneder, for jeg er meget interesseret i at se hvordan en kreativvirksomhed fungerer i praksis.

Jeg håber at høre fra dig.

Med venlig hilsen
Camilla
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)