Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på skoleprojekt - Copenhagen Business Academy

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Albertslund
Tilmeldt 3. Nov 08
Indlæg ialt: 299
Fra  Jafri Media Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej Amino'er. 

Først og fremmest vil jeg gerne understrege, at jeg er i tvivl omkring, om denne tråd havnede i rigtige forum. 

Jeg har siden d. 29 August studeret på Niels Brock, Copenhagen Business Academy, på handelsøkonom uddannelsen. Det er en utrolig spændende uddannelse, som særligt giver faglige kompetencer indenfor områderne handel, indkøb og markedsføring

Uddannelsen tager to år, hvoraf 8 måneder er et uafbrudt praktikforløb i enten en dansk eller udenlandsk virksomhed

Vi har haft til opgave at udarbejde en video som skulle publiceres på youtube, og denne vil jeg nu gerne have feedback på. 

videoen kan findes på følgende link

">

">

">

">

Den tager kun 1 minut fra start til slut, så ingen undskyldning for ikke at se den :-) 

Jeg vil gerne vide hvad I virkelig mener om videoen, hvad jeres første indskydelse er, og hvordan videoen kan forbedres. 

På forhånd tak for jeres hjælp! 

Kom glad! Smile

">

">

">

">

">

Jafri Media - Hjemmesider fra 1598 ekskl. moms. Se mere på jafri.dk

Fra Albertslund
Tilmeldt 3. Nov 08
Fra  Jafri Media Skrevet kl. 22:31

slet ingen? Sad

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:39

Jeg har lige set den. 

På positivsiden:

-Flot teknisk professionelt lavet

-Brug af "symboler" udmærket, med Kennedy, Ghandhi osv

-Musikken støtter fint videoen

Negativsiden:

-Nu er det danske virksomheder I vil i kontakt med- men der er ikke meget dansk over videoen ( det mangler jeg måske)

-Den er for kort- giv den 1 minut mere så der kan komme mere tekstinfo på evt.Den giver ikke ret meget info

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Jun 11
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 23:00

Hej Jacob

Jeg tænker, at noget voice-over måske kunne give videoen en ekstra dimension. :-)

Mvh

Fra Albertslund
Tilmeldt 3. Nov 08
Fra  Jafri Media Skrevet kl. 00:01

flemming.dk:
-Nu er det danske virksomheder I vil i kontakt med- men der er ikke meget dansk over videoen ( det mangler jeg måske)

Du har ret - vi har bare lidt svært ved at finde frem til mange danske "ikoner" som stortset alle kender på udseende. Vi vil nemlig gerne have nogle personer med, som seeren kan relatere til. Nogle forslag? :-)

Ang. Voice over har jeg tænkt tanken, men føler desværre ikke selv, at jeg kan give filmen en passende voice-over. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:45

En rutineret voice-over kan findes på fiverr.com ( og andre steder naturligvis)

Der er jo mange dygtige danske erhvervs-ikoner som alle kender ansigtet på: Lars Larsen, Asger Aamund, Martin Thorborg, Mads Clausen ( danfoss) etc

Tilmeldt 28. Dec 08
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 12:05

Jeg er ret enig i de tidligere indlæg der har været.

Det som umiddelbart slog mig, var om I havde styr på rettighederne i de videoklip i anvender?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)