ikke fundet de svar jeg leder efter, så jeg håber at der er én eller anden derude, der ligger inde med noget information. Jeg har en lille webshop, hvor jeg bl.a. har smidt et par flashbannere ind. Disse flashbannere, linker til specifikke produkter på webshoppen. Problemet er blot, at jeg har hostet disse bannere, på en anden server/andet domæne, fordi det er en bitch uden lige, at skulle smide dem op via en WYSIWYG-editor i det der skodshopmodul og klat-lappeløse mig frem til noget ordentligt. Spørgsmålet er så: Bliver store stygge Google pissed over dette, eller er det fuldstændig ligegyldigt? (det skal siges, at jeg også har enkelte billedfiler liggende på en anden server). .. og vil et evt. hit fra dette flashbanner ligne et hit fra mit andet domæne? Håber at I kan kaste lidt lys over sagen. Hvis Google kun straffer mig "lidt", lader jeg dem nok i første omgang ligge på det andet domæne, men hvis jeg bliver lagt over knæet og kværket ind i næste århundrede af søgemaskinerne, så må jeg jo nok krybe til korset og se om jeg kan få lortet flyttet. |
Hej Lone.
Lige så snart vi taler Flash og Google, så bliver ALT ligegyldigt.
Google kan alligevel ikke gå ind og læse din Flashfilm.
Det skulle da lige være, hvis den server, som flashen ligger på skulle være blacklistet.
Men det er nok ikke sansynligt.
Det skulle da lige være, hvis den server, som flashen ligger på skulle være blacklistet.
Men det er nok ikke sansynligt.
Mvh, Christian