Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjæælææp, er lige ved at skrive under "Internet koncept"

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Valby
Tilmeldt 10. Aug 11
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle aminor

Jeg er ved at iværksætte mit første projekt på internettet. Min baggrund er ikke inden for området, så skal betale mig for servicen. Jeg har haft rigtig mange gode samtaler og møder med VSI gruppen, og står næsten klar til at skulle godkende en kontrakt. Det er umidlbart kun nogle mindre ændringer, og lidt økonomi jeg mangler.

Jeg har beskrevet min ide, på bedst tænkelige måde, men er blevet usikker på om det er fuldestgørende, taget min baggrund i betragtning. Jeg har basis viden, via selvstudie på nettet, så sikkerheden til dokumentationen imellem mig og min partner betyder alt for vores samarbejde, da det også er dem der skal hjælpe mig fremadrettet:-).

Min usikkerhed er ankommet, da første del af investeringen skal til at realiseres. Er der nogen der har gode råd til udarbejdelse af en fyldestgørende projektbeskrivelse, eller måske nogle gamle eksempler liggende som jeg kan få lov at se, så jeg er sikker på at få det hele med, på den rigtige måde.

På forhånd tak for hjælpen:-)

MVH

Mark Pedersen

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :

en god projektbeskrivelse, sparer dig for mange penge og unødigt tidsspilde. Faktisk er det ofte mellem 25 og 50% af arbejdet med et projekt som bør ligge i projekt-beskrivelsen - sådan lidt groft sagt.

Det er ikke muligt at lave en fyldestgørende projektbeskrivelse, når man mangler indsigt i det arbejdsområde som man forsøger at beskrive. Derfor vil du helt naturligt komme til at betsle ekstra timer til udvikleren, eller til at få udviklernes projektleder til at udarbejde en fyldestgørende beskrivelse, afhængig af hvor stort projektet er, eller hvor seriøst projektet gribes an.

Jeg kigger gerne din projektbeskrivelse igennem, for at se om der er store huller&fælder som der er risiko for kan suge pengene ud af projektet.

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)