Men mange tak for indlægget, det fik mig lige til at se fra en anden vinkel
Mit iværksættere projekt har i hvert fald ikke været det letteste min stripper side jo har en unik ide ,
Men når kommer til både tiden lære det og sikkerhed mod dem der hjælper at denne ikke bliver syge eller andet sker , det vil tit i iværksættere starten kræver du har en ekstrem tålmodighed
Et godt tips lære at lave så meget selv om det kommer til at koste masser af søvnløse nætter disse web designer bare tiden forklare koster min tid og de skal oveni have penge , derved vis ikke har mange penge er en af vejene frem at lære noget af det selv
Viden er også magt , så man ikke vælger forkerte især vælger den forkerte løsning flere gange for man har ikke viden lige til at gennemskue og desuden koster det penge at vælge forkerte flere gange .
viden kan du i sidste ende lave lidt .
vis er en wordpress side tage et kursus i wordprees
vis det er joomla bedste tag et kursus i det
findes det hele lavet før grund design kan være svært at finde men tænk vis du skal bruge 3 månedender leder efter eller betale 100.000 kroner i udvikling af noget som findes i forvejen du kan download 700 dollars .
jo rammer lidt mod sikkert det snakker da det er en hjemmesiden og kan være ideen er unikt men ideen kan jo sagtens laves i noget der lavet før og din ideen ligger i dette system
Der findes mere 1.000.000 steder der kan downloade unikke design et af dem passer til dit behov
Brug google søg med dine krav husk brug engelske ord wordpress job system wordpress jobpress eller er det andre krav du stiller måske kender du ikke lige ordet , men vis skal hjælpe meget hvilken cms det skal være skal man have en lille ide hvad det er