Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

kan ikke komme på Amino med firefox

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Lamplaimat, Thailand
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 218
Fra  CS-WEB Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob Rohde:
Opleves Amino i Firefox langsommere end andre netsøgere?

Jeg oplever ikke Amino med Firefox langsommere end med andre browsere.

Fra Middelfart
Tilmeldt 1. Dec 08
Indlæg ialt: 238
Fra  Dynamics Experts ApS Skrevet kl. 10:19

Nu har jeg gennem ihvertfald 5-6 måneder ikke kunne komme på Amino. Og som den travle iværksætter jeg også er, så har jeg bare sagt "ok, det var ærgeligt, så må jeg hitte mine informationer et andet sted". Så mit Amino-Plus abonnement blev heller ikke fornyet i år. 

Men så slog det mig at jeg måske skulle prøve på en anden browser (da jeg stadigvæk fik emails fra Amino, vidste jeg jo at sitet stadigvæk fungerede). Og her er det så lykkedes mig at komme ind på Amino igen, hvor jeg så fandt dette tråd.

Desværre må jeg sige at det IKKE virkede for mig. Jeg har fulgt ovenstående vejledning og slettet min Amino cookie, lukket browseren og åbnet den igen, uden at dette dog har ændret noget som helst. 

Åbner jeg Amino med Chrome eller Internet Explorer fungere det fint. Men Firefox er "min browser" - de andre browsere er kun installeret for at fejl og layout teste mine egne websites.

Forslag til en løsning af dette er meget velkommen, da jeg faktisk savner Amino... 

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 10:35

Erik P. Ernst:

Nu har jeg gennem ihvertfald 5-6 måneder ikke kunne komme på Amino. Og som den travle iværksætter jeg også er, så har jeg bare sagt "ok, det var ærgeligt, så må jeg hitte mine informationer et andet sted". Så mit Amino-Plus abonnement blev heller ikke fornyet i år. 

Men så slog det mig at jeg måske skulle prøve på en anden browser (da jeg stadigvæk fik emails fra Amino, vidste jeg jo at sitet stadigvæk fungerede). Og her er det så lykkedes mig at komme ind på Amino igen, hvor jeg så fandt dette tråd.

Desværre må jeg sige at det IKKE virkede for mig. Jeg har fulgt ovenstående vejledning og slettet min Amino cookie, lukket browseren og åbnet den igen, uden at dette dog har ændret noget som helst. 

Åbner jeg Amino med Chrome eller Internet Explorer fungere det fint. Men Firefox er "min browser" - de andre browsere er kun installeret for at fejl og layout teste mine egne websites.

Forslag til en løsning af dette er meget velkommen, da jeg faktisk savner Amino...

Velkommen tilbage til Amino. (Og tak for 1-stjernen, den giver da virkeligt lyst til at hjælpe.  ). Skype-Smile

Jeg sidder med Firefox 8.01, og Amino fungerer fint og loader pt. relativt hurtigt. Det må være et lokalt funderet issue, som forhindrer dig i at kunne benytte Firefox. Måske en installeret browsertilføjelse til din Firefox?

Endnu en gang velkommen tilbage til Amino. Må jeg anbefale dig at læse "Kom godt igang på Amino"?

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 14:08

Hej Erik

Hvad helt præcist oplever du når du tilgår Amino med netsøgeren Firefox?

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)