Jeg bruger normalt Firefox som standard browser på mit system.
Siden i går på et tidspunkt har jeg dog ikke kunnet tilgå Amino med Firefox, troede at det var fordi at Amino måske havde lidt nedetid (det sker jo) ... men kunne så se der km alerts og nyhedsbrev fra siden , så jeg prøvede lige at gå ind på siden med IE , Chrome , Opera og kan ikke huske om jeg fik afprøvet Safari også ... og kunne jo som i kan se her fint tilgå siden her med IE browser ...
Har andre haft/har problemer med at tilgå siden med Firefox ?
Jeg får en fejlmeddelse der er som her :
Bad request --------------------------- HTTP Error 400. The request is badly formed.
For info vil jeg lige nævne at jeg kører med Firefox 7.01 på et windows 7 system.
Her er en how-to fundet på http://kb.mozillazine.org/Cookies#Removing_cookies
Firefox
To remove all cookies, go to "Tools -> Options -> Privacy". In Firefox 3.5, select "Use custom settings for history" in the "Firefox will:" drop-down menu, if another option is shown. Select "Show Cookies..." and click "Remove All Cookies". To remove specific cookies, select a cookie from the list, and click "Remove Cookie".
Det ser sådan ud i min Firefox:
Håber det hjælper.
Dbh. John
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
jeg har også firefox som standardbrowser, så når jeg åbner links fra amino åbner de i firefox, igår og idag fik jeg også bare 400 bad request, men kan normalt aldrig komme på fra firefox, den loader fint menu osv men kan aldrig komme ind i debatterne :/ så bruger chrome som amino browser..
jeg har også firefox som standardbrowser, så når jeg åbner links fra amino åbner de i firefox, igår og idag fik jeg også bare 400 bad request, men kan normalt aldrig komme på fra firefox, den loader fint menu osv men kan aldrig komme ind i debatterne :/ så bruger chrome som amino browser..
Andreas, hvilken version af Firefox er det? Jeg har hørt samme historie fra andre.