Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Finansielle produkter søges

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Nordsjælland / Sydspanien
Tilmeldt 4. Sep 08
Indlæg ialt: 243
Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :

I forlængelse af tidligere indlæg om kapitalformidling til projekter, arbejdes nu på en projektidé om formidling af finansielle produkter, herunder investeringsløsninger, rådgivning og finansierings- og selskabskonstruktioner til private og erhverv.

Personligt har jeg netop en fortid indenfor finans/investering, omend jeg ikke er up-to-date med mht. formelle krav, lovgivning osv.

Jeg efterlyser derfor mulige samarbejdspartnere der udbyder ovenstående løsninger, og som kan se en fordel i en samarbejdspartner der kan formidle disse.

På investeringssiden kunne det være Forex-relaterede investeringer med dokumenterede afkast over tid, investeringer i alternative energikilder, f.eks. sol/vindenergi, biobrændsel-fabrikation etc.

På den finansielle side, kunne der være tale om formidling af venturekapital, låneformidling, factoring, sale and lease back, konstruktion af fonde og selskaber med henblik på formueoptimering og anden rådgivning.

Slutteligt kunne der være tale om formidling af forsikringsprodukter, flexleasing ligesom som andre beslægtede områder kunne komme i spil.

Kort sagt: vi overvejer at blive all-round formidler af finansielle ydelser, så alle forslag i dette område er velkomne.

Med udgangspunkt i ovenstående, ser jeg frem til konstruktive forslag og henvendelser.

Bedste hilsner

MVM

Fra Nordsjælland / Sydspanien
Tilmeldt 4. Sep 08
Indlæg ialt: 243
Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)