Heysa derude Hvad har det af virkning af søgninger på google at jeg bruger et dns-hotel der redirect´er til til mit webhotel. |
-Bump-
Heysa derude Hvad har det af virkning af søgninger på google at jeg bruger et dns-hotel der redirect´er til til mit webhotel. |
Besøg min musikblog hvor jeg anmelder danske album og singler
Hej Brian Det er lidt uklart hvad det er du vil opnå, men jeg prøver lige et svar. (Så slipper vi for at du bumper igen ;-))
Det burde ikke have den store betydning, men hvad er ideen i det? Hvis det er meningen at du vil til at linkbuilde, eller bare linke, til www.musikblogger.dk i hverdagen, så vil det bedste være at flytte din blog til www.musikblogger.dk, ellers skal du bare blive ved med at linke til www.musikblogger.klubevent.dk. Bemærk forresten at dit link til "webhotellet" går til www.musikblogger.klubevent.dk og din redirect går til musikblogger.klubevent.dk. Dit domæne svarer på begge URLer og det er et større problem end dine redirects. hth |
Hej brian. Tak for dit svar! |
Om du skal have et webhotel til domænet eller ej, har jeg ikke nogen holdning til i denne sammenhæng, jeg ved dog at mange udbydere sagtens kan håndtere flere domæner på samme webhotel. Det jeg mener i denne sammenhæng er at du skal linke til det domæne hvor du har dit indhold (musikblogger.klubevent.dk) hvis du laver linkbuilding, istedet for at linke til det domæne du redirecter (www.musikblogger.dk). /Brian |
Tak for dit svar! Det havde jeg faktisk ikke tænkt på! :) |