Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google og egen hjemmeside

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra DK
Tilmeldt 6. Mar 07
Indlæg ialt: 132
Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Heysa derude

Har et spørgsmål mht til at man har et webhotel hos én udbyder og laver et dns-hotel hvor man linker til webhotellet.

F.eks. har jeg webhotellet, som jeg har købt et DNS-hotel til www.musikblogger.dk 

Hvad har det af virkning af søgninger på google at jeg bruger et dns-hotel der redirect´er til til mit webhotel.
Kan google crawle siden korrekt og hvor længe kan der egentlig gå før jeg kan se nogen ændringer ved at søge på google efter musikblogger.dk? :) 

Besøg min musikblog hvor jeg anmelder danske album og singler

Fra DK
Tilmeldt 6. Mar 07
Skrevet kl. 13:26

-Bump-

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1959
Fra  Vipindi Skrevet kl. 13:35

Hej Brian

Det er lidt uklart hvad det er du vil opnå, men jeg prøver lige et svar. (Så slipper vi for at du bumper igen ;-))

Brian V. Hansen:
Hvad har det af virkning af søgninger på google at jeg bruger et dns-hotel der redirect´er til til mit webhotel.
Kan google crawle siden korrekt og hvor længe kan der egentlig gå før jeg kan se nogen ændringer ved at søge på google efter musikblogger.dk? :) 

Det burde ikke have den store betydning, men hvad er ideen i det?

Hvis det er meningen at du vil til at linkbuilde, eller bare linke, til www.musikblogger.dk i hverdagen, så vil det bedste være at flytte din blog til www.musikblogger.dk, ellers skal du bare blive ved med at linke til www.musikblogger.klubevent.dk.

Bemærk forresten at dit link til "webhotellet" går til www.musikblogger.klubevent.dk og din redirect går til musikblogger.klubevent.dk. Dit domæne svarer på begge URLer og det er et større problem end dine redirects.

hth
/Brian 

Fra DK
Tilmeldt 6. Mar 07
Skrevet kl. 15:11

Hej brian. Tak for dit svar! 

Det er nemlig sådan at jeg bruger dette webhotel til 2 hjemmesider.
Jeg sparede så et webhotel ved at lave musikblogger.klubevent.dk(subdomæne ved klubevent.dk) og derefter lave et redirect af musikblogger.dk dertil :)

Håber du forstår!  Men hvis jeg skal lave linkbuilding, affiliate, så mener du det er bedst jeg har et webhotel med domænet musikblogger.dk? 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1959
Fra  Vipindi Skrevet kl. 15:28

Brian V. Hansen:
Håber du forstår!  Men hvis jeg skal lave linkbuilding, affiliate, så mener du det er bedst jeg har et webhotel med domænet musikblogger.dk? 

Om du skal have et webhotel til domænet eller ej, har jeg ikke nogen holdning til i denne sammenhæng, jeg ved dog at mange udbydere sagtens kan håndtere flere domæner på samme webhotel.

Det jeg mener i denne sammenhæng er at du skal linke til det domæne hvor du har dit indhold (musikblogger.klubevent.dk) hvis du laver linkbuilding, istedet for at linke til det domæne du redirecter (www.musikblogger.dk).

/Brian

Fra DK
Tilmeldt 6. Mar 07
Skrevet kl. 21:07

Tak for dit svar! Det havde jeg faktisk ikke tænkt på! :)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)