Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billige iphone covers, hvor?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Vi er ved at få en printer hjem, som kan trykke på bla. iphone covers mv. - derfor søger vi nogle som kan levere dette til os ud fra efterspørgslen.

Servicen vi påtænker og tilbyde er hvor folk evt. vil have et billede af deres børn, firma logo eller lignende på deres covers - vores minimums antal = 1 stk.

Håber og høre fra nogen der kan levere disse typer produkter, eller evt. vil forhandle denne service via egen webshop - og så kunne vi også godt tænke os og høre din vurdering af hvad sådan et tryk må koste i udsalg.

Bendtsen

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 10:05

Det lyder som et spændende produkt. Kan den printe på alle slags materialer?

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Handewitt
Tilmeldt 9. Nov 05
Indlæg ialt: 598
Fra  N.K. Import APS Skrevet kl. 10:09

Lyder som en super god ide :-)

Du kan købe vildt billige covers i kina søg evt. på alibaba.com så dukker der tusindevis op. Held og lykke med foretagenet.

Danmarks største udvalg af billigt træningsudstyr

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Skrevet kl. 10:30

Hej Igang

Jeps, vi kan printe på stort set alt - plastik, metal, glas, porcelæn, gummi, osv. osv. - Men setuppet skulle være at vi kan customize de fleste typer produkter. Det er selvfølgelig til lidt højere priser end ved masse produktion, omvendt kan man få sit helt eget unikke tryk på produktet.

Lige nu taler vi bla med fest arrangører hvor vi muligvis skal lave print på bloklys, således at man ved barnedåb eller bryllup kan få printet billeder eller monogram, der pifter bord dekorationen lidt op.

Vi kan også lave logo på golfbolde, kuglepenne mv. og igen vores minimums antal = 1 stk. dog bliver produkterne selvfølgelig billligere jo flere man bestiller.

Er det en service du kunne være interesseret i, enten blot og kunne link videre til eller og forhandle via din egen side?

Bendtsen

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Skrevet kl. 10:32

Hej Nikolaj

Tak, ved godt at jeg kan få meget billige iphone covers mv. fra Kina - men da vi kommer til at lave mange forskellige produkter søger vi egentlig engros forhandlere herhjemme, så vi ikke skal købe så mange af gangen - på den måde øger vi vores fleksibilitet, hvilket er den største berettigelse for at vi kommer på markedet :)

Bendtsen

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 10:57

Bendtsen:
Er det en service du kunne være interesseret i, enten blot og kunne link videre til eller og forhandle via din egen side?

Det kunne sagtens være noget vi er interesseret i. Om det er som henvisning eller som forhandler, skal jeg lige vende med en anden. Jeg ser også et par andre muligheder, som jeg lige skal have vurderet :o)

Vi kan i øvrigt også levere covers. Både billige no-name, og de lidt mere "kendte".

Du hører fra mig i dag eller i morgen.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Vejen
Tilmeldt 1. May 11
Indlæg ialt: 20
Fra  By Lomholt Skrevet kl. 11:07

Hej Bendtsen

som en tidligere indlægger også har skrevet så er Kina et bud.

Jeg har selv brugt http://www.dealextreme.com/

Der er selvfølgelig en hage ved det, og det er at det tager cirka 2 uger før du har det på din adresse.

Det latterligt billigt og der er i tusindvis af gadgets til alverdens smartphones osv.

Bestiller du for under 50$ så er der ingen toldafgift, det er i hvert fald mine erfaringer.

fragten er gratis. Så man kunne jo fristes til at bestille flere ordre hvis man skal købe for mere end det, og på den måde undgå tolden, hvilket jeg har i en idé om du måske skal.

Håber du kan bruge det.

Mvh

Lars Lomholt Jessen.

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Skrevet kl. 11:17

Hej Lars

Hvordan laver de det fragtfrit??

Og med tolden, er der nogen der kan verificere dette? vi betaler normalt altid told af de øvrige produkter vi sourcer i kina? så forstår ikke helt hvordan det kan lade sig gøre?

Vi kunne godt tænke os små partier ja, men vi regner med når vi netop køber mindre partier at vi kan have flere standard produkter hjemme, også af f.eks. usb sticks mv.

Bendtsen

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Skrevet kl. 11:18

Hej Igang

Du vender bare tilbage når du ved nærmere :)

Bendtsen

Fra Vorgod-Barde
Tilmeldt 26. Oct 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:15

Hej Bendtsen,

Alle ordre over 80,00 DKK fra et ikke EU-land, skal der betales told af.
Køber du hjem for 80 kr eller derover og det vel og mærke bliver taget i tolden, skal du betale told og et gebyr på 155 kr.

Det vil sige, at regnestykket nu ser således ud: - hvis du har handlet for 50 dollars.

50 Amerikanske dollars = 267,389688 Danske kroner
Den nye pris: (267,3...8 x 1,25)kr + 155,00 kr= 489,24 kr

Venlig hilsen, 
Christian Kjærsgaard Binder. 

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)