|
Hej Klaus, Nu har jeg været med til, at sidde på den anden side af skrivebordet og jeg vil på det kraftigste anbefale CMS løsningen. Såfremt du vælger en anden løsning er der kun en der kan redigere indholdet for dig og det er det bureau du benytter og det koster hurtigt 1000,- for et opkald fordi du skal have ændret lidt tekst og flyttet nogle billeder. Du kan uden de store problemer optimere en CMS løsning så google rater den højt, der er mange kriterier og det kommer ligeledes an på hvilken branche du er i. Sælger du feks. biler og optimerer til dette så er der jo tusindvis af andre der allerede er på markedet med ordet ''biler'' og det tar'' tid, at overhale dem. Men det kan et reklamebureau fortælle dig meget mere om. Jeg har med succes brugt disse til et par opgaver, men det kommer nok lidt an på hvilken branche du er i www.essens.info Held og lykke |
jeg er lidt på herrens mark ligenu og jeg forstår ikke alle de udtryk i kommer med. den ene siger dét - den anden noget andet. og jeg ved godt, at det helt alene er mig, der bare er fuldstændig bagud i computerverdenen og jeg takker for jeres tålmodighed.
jeg bliver nødt til at have en hjemmeside, som jeg selv kan redigere i, da jeg vil få skiftende antal leverandører som skal påføres hjemmesiden med deres billeder og specialiteter.
derudover vil jeg have en kalender a´la dem man kan finde på netbookings for hoteller, hvor man kan se hvornår på året mine ydelser er optaget og hvornår der er frie tider. den skal jeg kunne opgradere 1 x om ugen.
og så skal jeg som sagt kunne opnå topplaceringer!
er det så alligevel cms jeg skal have? og hvordan får jeg at vide, hvilken cms-løsning der er den rette for mine behov?
puha ! det er en hård omgang det her! er der ikke én i nærheden af horsens, der lige kan fise over til mig på en kop kaffe eller øl?
klaus
Bliv gratis medlem
).